MS Windows
briani 27239
Flytte homedirs?
Fra : tdn

Dato : 17-04-03 18:06

Hej,

Hvis nu jeg vil gøre sådan at en brugers
ting(dokumenter,foretrukne,skrivebord,osv) ligger i fx d:\home\minbruger\*
i stedet for under c:\documents and settings\....\*
hvordan gør jeg det ?

Mvh
Thomas

Fra : tdn

Dato : 17-04-03 18:23

> Hvis nu jeg vil gøre sådan at en brugers
> ting(dokumenter,foretrukne,skrivebord,osv) ligger i fx d:\home\minbruger\*
> i stedet for under c:\documents and settings\....\*
> hvordan gør jeg det ?

Fik jeg sagt at det er i Windows XP Pro og Windows 2000 Pro jeg har
problemet?

Fra : Michael

Dato : 18-04-03 01:20

"tdn" <NOSPAMthomasdNOSPAM@NOSPAMc.dk> skrev i en meddelelse

d:\home\minbruger\*

Download PowerToy fra Microsoft - og brug værktøjet TweakUI.
Vælg 'My Computer -> Special Folders'
- og gennemfør dine ændringer.

Jeg har ikke eksperimenteret med om man kan vælge indstilling for de enkelte
brugere
- men vend gerne tilbage med dine erfaringer...

Hilsen
Michael

---
Udgående mail er certificeret virusfri.