MS Windows
briani 27239
kontrolpanel visning
Fra : ps

Dato : 17-04-03 16:27

Lige pludselig er mit kontrolpanel gået i den nye XP visning - og uden
mulighed for at vælge "klassisk visning" mere...
Nogen andre der har oplevet det problem og ved, hvad det skyldes?
(XP home DA)

m.v.h.
P.sørensen

Fra : Power

Dato : 17-04-03 20:44

> [...]
> mulighed for at vælge "klassisk visning" mere...
> Nogen andre der har oplevet det problem og ved, hvad det skyldes?

Mit gæt er, at du højreklikker på proceslinien, ind i Egenskaber, Tilpasning
af menuen, her finder du Kontrolpanel, klik på: "Vis som en link", vupti du
har den tilbage.

Erik

Fra : ps

Dato : 17-04-03 22:42

> [...]
>
> Erik
>
>Hm, mærkeligt. Hvis jeg højreklikker på proceslinien, vælger egenskaber, og
så prøver Tilpas, så kommer jeg ikke videre. Tilpas er "grå" og kan ikke
aktiveres???
Hvad er der mon sket?
P.sørensen

Fra : Leo.E

Dato : 18-04-03 07:40

"ps" <pbs@adslhome.dk> wrote in message news:<3e9f1fb9$0$118$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>...
> Tilpasning
> du

> så prøver Tilpas, så kommer jeg ikke videre. Tilpas er "grå" og kan ikke
> [...]
Har du prøvet at gå ind i kontrolpanelet
og vælge: funktioner - mappeindstillinger - generelt -
brug de klassiske osv.
Hilsen: Leo

Fra : ps

Dato : 18-04-03 08:28

> Har du prøvet at gå ind i kontrolpanelet
> og vælge: funktioner - mappeindstillinger - generelt -
> brug de klassiske osv.

Ja det kan jeg godt - problemet med det er, at så går ALLE mapper til
klassisk visning, musik, billeder, dokumenter, dem alle sammen, og det var
jo ikke meningen.
Det skal jo kunne lade sig gøre KUN at vælge kontrolpanel til klassisk
visning.
Den dialogboks, som ellers var i øverste venstre hjørne - når man står i
kontrolpanelet - hvor der kan vælges at gå til klassisk visning for
kontrolpanelet alene, den er der simpelthen ikke mere. ?!! Det må vel være
en eller anden fil, der mangler, som skulle sætte den dialogboks derop, så
der er nok ikke andet at gøre end at lave en "reparationsinstallation",
tænker jeg.
Jeg har iøvrigt også prøvet at sætte systemet tilbage et par uger
(systemgendannelse), men det gav heller ikke noget.
P.sørensen

Fra : Power

Dato : 18-04-03 07:40

> [...]

og
> så prøver Tilpas, så kommer jeg ikke videre. Tilpas er "grå" og kan ikke

Vi prøver lige igen:

Højreklikke proceslinien
Egenskaber
Menuen Start