Formattering af diskussionsforum!
Fra : Lennart Greve

Dato : 23-03-01 09:45

Hej med jer!

Jeg har lidt problemer med at formattere mit forum på
http://www.lennartgreve.net !

Hele sitet er bygget op vha. tabeller med indholdet i en 750 px bred celle
midt på siden. Problemet er at hvis man klikker sig ind på et emne i
diskussionen, ligger indholdet helt ude i venstre side af skærmen. Hvad er
det for en fil jeg skal rette til for at få vist indholdet korrekt?

Med venlige hilsen
Greve

Fra : Lennart Greve

Dato : 23-03-01 09:48

Jeg har i øvrigt også et problem med en af mine pegefølsomme knapper. Lige
så snart jeg er inde på enkelte af siderne vises knappen længst til højre
ikke. Hvad gør jeg galt...?

Med venlige hilsner
Greve

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 23-03-01 10:26

Fri, 23 Mar 2001 09:48:17 +0100, skrev "Lennart Greve"
<hjem@lennartgreve.net>:

>Jeg har i øvrigt også et problem med en af mine pegefølsomme knapper. Lige
>så snart jeg er inde på enkelte af siderne vises knappen længst til højre
>ikke. Hvad gør jeg galt...?

Jeg ser nu kun den til højre, det er fordi, der på de andre mangler
codebase.

Den, jeg ser, ser sådan ud:
<applet code="fphover.class" codebase="fpweb:///./" width="120"
height="16">

de andre ser sådan ud:
<applet code="fphover.class" width="120" height="16"> og der mangler
codebase, så det skal sættes ind.

med venlig hilsen
Knud
--
som er dødtræt af hjemmesider med SMS-sendere...
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 18. marts 2001.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 23-03-01 10:23

Fri, 23 Mar 2001 09:45:18 +0100, skrev "Lennart Greve"
<hjem@lennartgreve.net>:

>Hele sitet er bygget op vha. tabeller med indholdet i en 750 px bred celle
>midt på siden.

Du burde jo nok have smidt hele siden ind i en tabel, det er kun den
øverste del, der er det.

Du mangler simpelt hen at centrere det der står lige under <hr>
(stregen under indhold).

Det nedenunder har du jo centreret rigtig nok.

med venlig hilsen
Knud