MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Installation af win98 på system med winXP ~
Fra : Jens Refsager

Dato : 17-04-03 10:33

Min pc kører med win xp pro (uk ver) men nu har jeg brug for at installere
win98 så jeg selv kan vælge hvilket OS jeg vil bruge (dualboot). Hvordan?

Mvh Jens

Fra : BB

Dato : 17-04-03 11:11

"Jens Refsager" <jens.refsager@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Min pc kører med win xp pro (uk ver) men nu har jeg brug for at installere
> win98 så jeg selv kan vælge hvilket OS jeg vil bruge (dualboot). Hvordan?
>

> Mvh Jens

Det kan du ikke uden andet software. Normalt installere man Win98 og
derefter XP, fordi Win98 ikke kan se det andet OS. Det kan XP.

VH
Brian Bjerg
København

*Remove NOSPAM in my mail address for personal mail.*
Norton AntiVirus is sending my email.

Fra : Edmund

Dato : 17-04-03 12:09

Jens Refsager wrote:
> Min pc kører med win xp pro (uk ver) men nu har jeg brug for at
> installere win98 så jeg selv kan vælge hvilket OS jeg vil bruge
> (dualboot). Hvordan?

Har du to diske
Hvordan har du delt diskene
Kører din XP ntfs

--
Mvh Edmund

Fra : Jens Refsager

Dato : 18-04-03 12:15

Jeg har kun een disk delt i 3 partioner : c , ntfs, på ca 28 gb, d, ntfs, på
ca 26 gb og e, fat32, på 6 gb