genopfriskning/vedligeholdelse af matemati~
Fra : Rikke

Dato : 20-04-03 13:07

Jeg går pt. i 3g og har her matematik på højt niveau. Jeg vil gerne om et år
læse matematik på Arhus Universitet, men vil altså gerne lige holde et års
pause. Min frygt er så at man glemmer (især matematik) hurtigt igen, hvis
man altså ikke bruger det. Så er der nogen gode ideer til hvordan man holder
det ved lige. Og findes der evt. aftenskole kurser på det niveau, jeg synes
altid man kun hører om ting på 9./10. klasses niveau. Nogle gode bøger ville
også være fint.

Rikke Bendlin =)

Fra : Rikke

Dato : 20-04-03 13:13

Beklager den ekstra meddelelse... TDC's servere drillede =)

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 20-04-03 14:25

Rikke wrote:
> Beklager den ekstra meddelelse... TDC's servere drillede =)

Til din info: Du kan selv slette det ene indlæg.

Mvh. Jørgen