Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Q: 10D hvor ??
Fra : HL

Dato : 19-04-03 17:03

Hvor ville I købe et Canon 10D ???
Jeg ønsker at købe billigst mulig , men dog stadig med "Europa garanti".

Evt. forhandlere i tyskland mm. ønskes

Fra : Jens Lykkebo

Dato : 19-04-03 17:34

Jeg ville nok købe hos Kamerahuset på Nørrebro i København til 15.995,- kr.
Butikken er en rigtig fotoforretning samt internetbutik med ens priser.

http://www.kamerahuset.dk/

Ellers søg på de tyske søgemaskiner

http://www2.guenstiger.de/gt/main.asp

http://geizhals.cc/eu/

Hilsen Jens.

On 19/04/03 18:02, in article
3ea17322$0$31931$edfadb0f@dread12.news.tele.dk, "HL" <hl@mail.tdcadsl.dk>

Fra : Poul E. Kristensen

Dato : 19-04-03 19:03

"Jens Lykkebo" <jens@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg ville nok købe hos Kamerahuset på Nørrebro i København til 15.995,-
kr.
> Butikken er en rigtig fotoforretning samt internetbutik med ens priser.

http://www.photoshop.dk/ sælger den for 15.750,- kr. :)

mvh
Poul E. Kristensen