p4g8x
Fra : Gunder Gundersen

Dato : 19-04-03 14:21

USB-porte fungerer ikke på dette bundkort med Xp
Nogle forslag?

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 19-04-03 18:09

Gunder Gundersen wrote:
> USB-porte fungerer ikke på dette bundkort med Xp
> Nogle forslag?

Installer driverne, portene er USB2 og du kan derfor ikke nøjes med XP's
egne drivere.

Mvh

Bruno

Fra : Jan Larsen

Dato : 19-04-03 18:49

> Installer driverne, portene er USB2 og du kan derfor ikke nøjes med XP's
> egne drivere.

Ja installer driverne fra cdskiven som kommer med bundkortet jeg mener der
står et sted at usb ikke virker før driverne er installeret

Jan Larsen

Fra : news.tele.dk

Dato : 19-04-03 19:18

hvis det ikke er det, kan det være at de er slået fra i din bios