Fejl-visning
Fra : Bo Dudek

Dato : 19-04-03 10:00

Hejsa

Jeg har et lille problem med eksekvering af php under e-smith
serveren. Jeg er vant til at få vist fejl fra php - da jeg kørte php
under apache på en windows maskine - hvis mine scripts indeholder
dette, men under e-smith'en vises bare en blank side. Hvor kan jeg mon
indstille dette?

Mvh
Bo Dudek
www.bodudek.dk

Fra : Knut Nordal

Dato : 19-04-03 10:09

Har ikke all verdens greie på dette men men i
php.ini så har du en merknad som skal se slik ut

error_reporting = E_ALL & ~E_NOTICE

det løste mitt problem
prøv dette og se om det kan hjelpe ;)

Mvh
Knut Nordal

Fra : Bo Dudek

Dato : 19-04-03 13:30

>Har ikke all verdens greie på dette men men i
>php.ini så har du en merknad som skal se slik ut
>
>error_reporting = E_ALL & ~E_NOTICE

som beskrevet ligger kører php'en på en e-smith server - dvs Linux -
så der er ingen php.ini fil..

Mvh
Bo Dudek
www.bodudek.dk

Fra : Dan Molberg

Dato : 19-04-03 15:11

"Bo Dudek" <bo@FJERNbodudek.dk> wrote in message

> som beskrevet ligger kører php'en på en e-smith server - dvs Linux -
> så der er ingen php.ini fil..
Nice try. Kan hjælpe at læse manualen inden man skriver sådanne indlæg....

http://www.php.net/manual/en/faq.installation.php#faq.installation.phpini

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 19-04-03 15:30

"Bo" == Bo Dudek <bo@FJERNbodudek.dk> writes:

> som beskrevet ligger kører php'en på en e-smith server - dvs Linux -
> så der er ingen php.ini fil..

Prøv lige at se efter en gang til. Jeg har /etc/php.ini på RH8.0

--
/Wegge <http://outside.bakkelygaard.dk/~wegge/>