Den lykkelige luder bevist igen
Fra : Bo Warming

Dato : 19-04-03 09:40

Den lykkelige luder bevist igen

Psykiatere og Otzen og pastor Katrine Lilleør lever som garanter for
matriarkatets foragt for glædespiger, og når DK blir muslimsk, vil de udpege
hvem der skal stenes, men i EB d. 19-04-2003 viser Susanne Rasmussen at man
både kan få et rigt liv i Thailand og som 53-årig sælge sine foto af blå
mærker fra SM.

Ingen tvang hende. Når folk stemmer med fødderne og vælger selv, er de
lykkeligst.

--

Bo Warming
Bjelkes Alle 46

Fra : Palle Hansen

Dato : 19-04-03 19:07

Hvordan kommer Thailand lige ind i billedet ???

Fra : Bo Warming

Dato : 19-04-03 19:42

"Palle Hansen" <ph@kartparts.dk> wrote in message
> Hvordan kommer Thailand lige ind i billedet ???

Det må kunne læses i SusanneRasmussens klynke-bog "Jeg søgte trøst og
kærlighed" -

Da fanden blev gammel gik han i kloster - hendes rige liv forsøges ved
forlags-og medie-opmærksomhed og folk der tager alvorligt at hun ikke var
glad ved selvvalgt glædespigejob i Odense mm

Vi har ikke slaveri i Danmark - så ingen tvang hende - kan nogen forstå at
man skal have ondt af overmennesker der sidder på en guldgrube og derfor kan
tjene ti gange professorløn ved at sprede ben, mens spændende mænd smigrer
dem?

Fra : Palle Hansen

Dato : 20-04-03 07:46

> Det må kunne læses i SusanneRasmussens klynke-bog "Jeg søgte trøst og
> kærlighed" -

Det MÅ kunne læses i Susanne Rasmussen's bog ?? Det vil sige at det bare er
noget du slynger ud ? Hold dig til facts, ok ?

palle

Fra : Bo Warming

Dato : 20-04-03 09:13

"Palle Hansen" <ph@kartparts.dk> wrote in message

Ø > > Hvordan kommer Thailand lige ind i billedet ???
> Det MÅ kunne læses i Susanne Rasmussen's bog ?? Det vil sige at det bare
er
> noget du slynger ud ?

Ø De muslim-elskende snerper, som hader "ludere" , har altså ikke kunne
finde fejl i mit ræsonement imod Ekstrabladets anti-massage-hetz.

Ø Det er en tilfredsstillende afsløring.Som så ofte er Glistrup-frisind
noget som næsten alle danskere deler, og man er uden facts eller logik at
sætte op imod vor tolerance.

Så der skiftes der af Palle emne til noget aldeles uvæsentligt, nemlig om
den glade glædespige, som idag spinder guld på sin fortid, især havde sine
glæder i Odense eller Thailand - hvilket på ingen måde var centralt i mit
ræsonnement.

Hold dig til emnet. Hvad skade har prostituerede gjort dig eller andre?
Hvorfor skal præster og behandlere gøre livet surt for disse lykkeskabende
arbejdsomme medborgere???

Hvorfor skal statskassen punge ud til hjælp til selvhjulpne iværksættere,
der helst er fri for de nævenyttige snerpers "hjælp"?

Fra : Palle Hansen

Dato : 20-04-03 15:32

Kære Bo Warming.

Prostituerede har ingen skade gjordt for mig. Hvis de vil arbejde med det,
så er det fuldt ok for mig. Men, hvordan kan du lige sammenligne en
prostituret i Dk med en prostituret i TH ?
Jeg tror næppe du ved særlig meget om subjektet. Jeg kan til din oplysning
fortælle at jeg har boet og arbejdet med emnet, da jeg var i boede i Bkk (2
år)

Lad være med at blande tingene sammen, for så er du for snævert synet, og
aner simpelthen ikke hvad du taler om. Dette har INTET med muslim-elskene
eller ikke-muslim-elskene at gøre....overhovedet intet...Du blander to
forskellige ting sammen.

palle

PS...Det er EOD....Jeg ved at du ikke kan skelne mellem DIN virkelighed og
det vi andre kalder virkeligheden

Fra : Bo Warming

Dato : 20-04-03 19:03

> [...]
> aner simpelthen ikke hvad du taler om. Dette har INTET med muslim-elskene
> eller ikke-muslim-elskene at gøre....overhovedet intet...Du blander to

Kidnapning, hvid slavehandel, DET BØR STATEN BLANDE SIG I

Men om thaibordeller har SM på menuen - hvad rager det os, hvis pigen går
frivilligt ind til det

Glædespigen der vil ynkes over blå mærker efter SM, er som postbuddet der
vil ynkes over at han blev træt i benene af jobbet den første dag.

Hvis hun ikke kan lide lugten i bageriet, bør hun vige pladsen for en ægte
masochist.

I enhver massageklinik er der prisliste, der angiver tidobbelt professorløn,
når hard core slavebehandling (hvis dette er på menuen)

Fra : Palle Hansen

Dato : 20-04-03 19:11

Som sagt, jeg har ingen problemer med glædespiger......

Du ved nok bare lidt for lidt til at blande thai forhold ind i denne
sammenhæng....

Dér gøres det ikke af fri vilje (jo, i 1% af tilfældene) men fordi de er
tvunget ind i det. Familien har normalt ingen anden udvej end at datteren
bliver prostitueret. Forskellen på DK og TH piger er, at Thai pigerne gør
det for at hjælpe familien, og ikke for at tjene penge selv. Jeg har boet
sammen med de piger i bkk (mit eget væresle, men samme ejendom) og har flere
venninder pga af det...Fælles for ALLE jeg kender er, at de ikke gør det
frivilligt, men kun for at kunne sende penge hjem til familien. Hvorfor tror
du så mange af pigerne er så vilde efter en "farang" mand ????

Bland disse to VIDT forskellige kulture udenom hinanden..... Man er naiv
hvis man mener thai pigerne er "frivillige" piger !!!

palle hansen

Fra : Bo Warming

Dato : 20-04-03 19:17

"Palle Hansen" <ph@kartparts.dk> wrote in message

Ø Som sagt, jeg har ingen problemer med glædespiger......

> Du ved nok bare lidt for lidt til at blande thai forhold ind i denne
> sammenhæng....
>
> Dér gøres det ikke af fri vilje (jo, i 1% af tilfældene)

Ø Har du statistik der gør dette mere sandsynligt end mit gæt: "77,3% af
tilfældene"

> Bland disse to VIDT forskellige kulture udenom hinanden..... Man er naiv
> hvis man mener thai pigerne er "frivillige" piger !!!

Ø Men os i DK forstår ikke Thai kultur.

Ø Hvis landets regering vil forbyde, så blir det farligt for turister at
bruge tilbuddene - men det sker ikke.

Ø Pigerne er nok stolte af at have tjent penge til deres familie, og
frivillighed har de et forhold til, som du og jeg BARE IKKE FORSTÅR OG IKKE
SKAL BLANDE OS I.

Fra : Palle Hansen

Dato : 20-04-03 19:40

JO, det gør jeg faktisk !!!! Det har været mit arbejde i 2 år !!!

> Ø Har du statistik der gør dette mere sandsynligt end mit gæt: "77,3% af
> tilfældene"

Ja.

> Ø Men os i DK forstår ikke Thai kultur.

Så lad være med at blande tingene sammen, hvis du ikke forstår det !!!

> Ø Hvis landets regering vil forbyde, så blir det farligt for turister
at
> bruge tilbuddene - men det sker ikke.

Det er faktisk ved at ske. Desuden er det ikke tilladt at have en bar med
piger...Iflg loven. Men, korrupte betjente gør det nuligt....Men, det har jo
ikke meget med pigerne at gøre, men...det ER ulovligt

> Ø Pigerne er nok stolte af at have tjent penge til deres familie, og
> frivillighed har de et forhold til, som du og jeg BARE IKKE FORSTÅR OG
IKKE
> SKAL BLANDE OS I.

Nej, Pigerne er ikke stolte, og JEG forstår det udemærket. Det er fint du
ikke forstår det, men så lad være med at blande tingene sammen.....

PS... Jeg taler thai, skriver thai, har masser af thai venner, både i byen
og på landet. Jeg VED hvad der foregår, og acceptere det... Men, lad være
med at blive forvirret over dankse massage piger, og thai massge piger

palle

Fra : Bo Warming

Dato : 20-04-03 20:49

> [...]
> og på landet. Jeg VED hvad der foregår, og acceptere det... Men, lad være
> med at blive forvirret over dankse massage piger, og thai massge piger

Dumme thaier snobber for kristne ilande, der hetzer mod glædespiger.

Den snobbende overklasse vil ikke de fattige pigers vel.

De forhindrer også adoption til rige turister

Nævenyttighed eer nok lige så skadelig i et uland som her

"Mellem dem der sælger sig i prostitution, og dem der sælger sig i
ægteskabet, er der ikke anden forskel end prisen og konkraktens varighed.
Simone de Beauvoir

Fra : Palle Hansen

Dato : 21-04-03 07:10

Sorry Bo, men du aner simpelthen ikke hvad du taler om !

Det er slet ikke korrekt sådan som du udlægger det... Du tager altså helt
fejl

> Dumme thaier snobber for kristne ilande, der hetzer mod glædespiger.

Nej, der er sgu' ikke nogle der snobber for rige kristne
hehehe.....sjovt at se du har den ide, men sådan er det jo ikke

> Den snobbende overklasse vil ikke de fattige pigers vel.

Dette er i HØJ grad ukorrekt..... det er jo slet slet ikke det der her er
tilfældet. Mange piger bliver hjulpet af de rige....på den ene heller anden
måde. (ikke prostitution)

> De forhindrer også adoption til rige turister

Bo....dette har jo ikke noget med prostituerede at gøre, vel ??? Var det
ikke lige det vi snakkede om ???

palle

Fra : Bo Warming

Dato : 21-04-03 08:46

> Sorry Bo, men du aner simpelthen ikke hvad du taler om !
>
> Det er slet ikke korrekt sådan som du udlægger det... Du tager altså helt
> fejl

Måske vi begge har ret, men taler forbi hinanden

> Nej, der er sgu' ikke nogle der snobber for rige kristne
> hehehe.....sjovt at se du har den ide, men sådan er det jo ikke

USA vandt WW2 og deres snobberi for skadelig kristenmoral incl snerperi mod
glædespiger, er stærkt

> Dette er i HØJ grad ukorrekt..... det er jo slet slet ikke det der her er
> tilfældet. Mange piger bliver hjulpet af de rige....på den ene heller
anden
> måde. (ikke prostitution)

Ulande som thaiernes har stejle klassepyramider.De rige er ret ligelglade
med hvad prostitution de fattige presses ud i

> Bo....dette har jo ikke noget med prostituerede at gøre, vel ??? Var det
> ikke lige det vi snakkede om ???

Jeg har været fængslet for rugemor-formidling og aviserne skrev konstant og
hele tiden om at adoption hvor penge indgår er en art prostitution.

Smagsdommerne vil ikke lade folk handle frit - om det er om børn eller
erotik er et fedt.
Markedsfrihed gavner de svage allermest, i det lange løb - både her og i
ulandene.

Men do-good'eers skorer kassen på at foregive medynk for de svage - både her
og i ulande.

Fra : Steen Johansen

Dato : 21-04-03 13:57

"Bo Warming" <XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> wrote in message
> [...]

ulandene.

Men do-good'eers skorer kassen på at foregive medynk for de svage - både her

Jeg må give Bo ret. Når man anfægter retten til at bestemme over ens egen
krop er jeg stået af
MvH Steen

Fra : Palle Hansen

Dato : 21-04-03 15:14

> krop er jeg stået af
> MvH Steen

Jamen Steen, det er jo slet ikke det vi snakker om, vel ?? Læs lige
indlæggene først, ok ??
Jeg er da ligeglad om nogle vil bruge deres krop på den måde, det er da helt
ok med mig... Men, det er jo slet ikke det denne tråd handler om

palle

Fra : Steen Johansen

Dato : 21-04-03 21:15

> [...]

Jeg er da ligeglad om nogle vil bruge deres krop på den måde, det er da helt
ok med mig... Men, det er jo slet ikke det denne tråd handler om

palle NÅÅÅ Ja

Fra : PerX ...

Dato : 21-04-03 14:26

In article <3ea2e2b3$0$29517$ba624c82@nntp04.dk.telia.net>,
ph@kartparts.dk says...
> Bland disse to VIDT forskellige kulture udenom hinanden..... Man er naiv
> hvis man mener thai pigerne er "frivillige" piger !!!

De fleste ser ud til at mene man er naiv hvis man mener at nogen af disse
piger er "frivillige"

Fra : Palle Hansen

Dato : 21-04-03 15:17

> De fleste ser ud til at mene man er naiv hvis man mener at nogen af disse
> piger er "frivillige"

Øh ?? Ja ?? .... det er vel nærmest det man kan kalde en "gradbøjning" af
frivillighed.

Jeg mener ikke de er frivillige, da det er eneste mulighed for overlevelse,
men det er fuldstædig korrekt at de ikke har en pimp i ryggen, som tvinger
dem... Men, de gør det som en nødvendighed for at få mad på bordet. Det kan
man vel næppe sige om danske piger ?

palle

Fra : Bo Warming

Dato : 21-04-03 15:56

> [...]
> dem... Men, de gør det som en nødvendighed for at få mad på bordet. Det

Jeg mener man er sin egen lykkes smed, men at være Janni Spies giver nogle
fordele.
Thai-glædespiger ynkes kun af selvbestaltede medlidenheds-helte
Nederst her lidt filosofi om hvorvidt vi har en fri vilje - det oplever vi,
det oplever thaipiger - måske ingen har det - så slap af og drop
fornynderisk nævenyttighed og dømmesyge

" Godmodigheden, venligheden, den hjertelige høflighed er
stedsesprudlende udløb for den uegoistiske trang og har langt mægtigere
bygget med på kulturen end de meget mere berømte udslag af den, som benævnes
medlidenhed, barmhjertighed og opofrelse. Nietzsche

Medlidenhed skaber kvalm luft for alle frie sjæle. De godes dumhed er nemlig
undgrundelig Nietzsche

Du har mig alt for grusomme øjne, og kigger lystent efter lidende. Måske din
vellyst har forklædt sig som medlidenhed?Nietzsche

Den der føler viljens ufrihed er sindsyg, den, som benægter den, er dum.
Nietzsche
fv Everything happens just as it ought to happen. Nietzsche

fv/FW FREE WILL Ingen erobrer tror på tilfældet. Nietzsche

FW Det er vanen, der fører os så storartet gennem livet. David
Hume

FWekelb. Livet er et spørgsmål om at blive forelsket i sin
skæbne. Karen Blixen

FWfw Life is terrible. It rules us, we don't rule it Oscar Wilde

FWfw "This destiny does not tire, nor can it be broken, and its
mantle of
strength descends upon those in its service." - Francis Parker Yockey,
IMPERIUM

FWFw Den der føler viljens ufrihed er sindsyg, den, som benægter den, er
dum. Nietzsche

FWfw Naturen vil intet, men når altid noget. Vi vil noget men når
altid noget andet. Vore "hensigter" er rene "tilfældigheder"
Nietzsche

FWfw Repentance is for little children. Adolph Eichmann

FWfw The doctrine of free will has as its parents man's pride and
sense of power. Nietzsche

FWfw The doctrine of free will is an invention of the ruling classes.
Nietzsche

FWfw Vi gør hvad vi er nødt til og kalder det ved de fineste navne Emerson

FWfwklsl Om menneskets frie vilje kan der ikke være tvivl: vi har vor frie
vilje - til at gøre, hvad vi er nødt til at gøre! Frejlif Olsen

FWfwom Fri vilje er en illusion. Anatole France

FWfwsgl Man supposes that he directs his life and governs his
actions, when his existence is irretrievably under the control of destiny.
Johann W. von Goethe (1749-1832)German Poet, Dramatist, Novelist, and
Scientist

FWfwsl Nature to be commanded, must be obeyed.
Francis Bacon

FWfwslkl Teoretisk er vi ikke ansvarlige for vor karakter. Men i
praksis - uophørligt. Soya

FWuxSg Vi får den skæbne, vi har fortjent. Albert
Einsten

Fra : Andropov

Dato : 21-04-03 22:22

> [...]

> Nederst her lidt filosofi om hvorvidt vi har en fri vilje - det oplever vi,
> det oplever thaipiger - måske ingen har det - så slap af og drop
Men Thai-glædespiger bliver vel næsten indfanget med lasso og placeret
i bordeller. Skulle ikke undre mig om nogen af gadebørnene ryger et
sådan sted hen. Så er der de tilfælde hvor forældrene sælger børnene
til prostituion.
Jeg kan huske for mange år siden at have set i et pornoblad hvor der
sad en masse piger på omkring 10 år som mænd så kunne vælge hvem de
ville være sammen med til en hyggestund.

Fra : Bo Warming

Dato : 21-04-03 22:57

"Andropov" <andropov@ofir.dk> wrote in message

> [...]
> sad en masse piger på omkring 10 år som mænd så kunne vælge hvem de
> ville være sammen med til en hyggestund.

I 1980 blev en af mine gode venner og Z-partifæller Svend Erik Mortensgaard
grebet da han ulovligt søgte at importere et adoptivbarn,
som han havde købt for en tusse i en Thailand-landsby.
Den enlige mor havde en stribe børn og kunne vanskeligt forsørge dem .
Måske et af de ældre børn overlevede i kraft af betalingen.
Og hvis ikke nævenyttigt politi havde stoppet byttehandelen, havde den været
lykkeskabende for alle parter.
De snerpede thai-myndigheder skulle vise (lyve) at der ikke er nød i landet,
og at de kan forsørge deres børn selv, og en officier i hæren fik det
konfiskerede barn
- men har siden afgivet det, sandsynligvis solgt det.
Danmark kan ikke løse landets fattigdomsproblemer og de slaveri-agtige
forhold .

Slaveri er som narkohandel - forbud gør det ondere, fortrænger det ned under
overfladen.
Idag er der ikke tale om at familier adskilles - og børne-ludere sender
penge hjem til landsbyen og vender tilbage til den.
For 150 år siden var det på samme måde i Japan, men industrialisering løser
disse problemer - uden statsindblanding.

HER NOGLE PARVIS SAMMENSTILLEDE CITATER af to moral-relativistiske
soulmates, der begge døde år 1900. De belyser sund moral vedr forhold som de
Thailandske.

" "Næstekærlighed skaber en mangfoldighed af synder.Oscar Wilde
Næstekærlighed er trang efter ny ejendom.Nietzsche

"Now it seems to me that love of some kind is the only possible explanation
of the extraordinary amount of suffering that there is in the world. Oscar
Wilde Whatever harm the evil may do, the harm done by the good is the most
harmful harm. Nietzsche

"Disobedience, in the eyes of any one who has read history, is mans original
virtue.
It is through disobedience that progress has been made, thorough
disobedience and through rebellion. Oscar Wilde" Aldrig krøb jeg for de
mægtige og løj jeg, så løj jeg af kærlighed. Derfor er jeg glad selv på
vinterlejet. Nietzsche "Med dig søgte jeg mod alt det forbudte, værste,
fjerneste
Og hvis noget ved mig er dyd,
så er det at jeg ikke nærede frygt for noget forbud.. Nietzsche

LØGN OM GODHED "Hvad der er godt og ondt, det ved endnu ingen - undtagen
vel den skabende. Nietzsche Det giver velvære at forstå naturens
ligegladhed med godt og ondt. Nietzsche

MEDLIDENHED "It is a strange simple economy of this world- people only
gets what they give -and those who have not enough imagination to perceive
the mere outward of things,and feel pity what pity can they give except
scorn. Oscar Wilde To show pity is felt as a sign of contempt, because one
has clearly ceased to be an object of fear, as soon as one is
pitied.Nietzsche

" It is so easy for people to have sympathy with suffering, It is so
difficult for them to have sympathy with thought. Oscar Wilde

MEDGLÆDE "Anybody can sympathize with the suffering of a friend,
but it requires a very fine nature to sympathize with a friends succes".
Oscar WildeDu vil også ønske at hjælpe, men kun dem hvis nød du forstår,
fordi de har en lidelse og et håb sammen med dig . jeg vil lære dem det,
som få nu forstår, og allermindst disse medlidenhedens prædikanter:medglæden
Nietzsce

SELVGLÆDE Den, der ikke elsker sig selv, elsker ikke godt, og den, der ikke
hader sig selv, hader ikke godt. Oscar Wilde Man bør frygte et menneske,
der hader sig selv. For vi bliver let offer for hans vrede og hævn. Lad os
friste ham til at elske sig selv. Nietzsche

PLIGT Duty: most barren of all bonds between man and man.Oscar Wilde Intet
ødelægger et menneske så meget som at skulle tænke og føle uden indre
nødvendighed - uden glæde - som en automatisering af pligt. Nietzsche

Bo Warming
Bjelkes Alle 46
2200 København N
Tel: 3586 1000
Fax: 3586 1001
http://www.glistrup.com

Fra : Andropov

Dato : 22-04-03 09:58

> [...]
> Måske et af de ældre børn overlevede i kraft af betalingen.
> Og hvis ikke nævenyttigt politi havde stoppet byttehandelen, havde den været
Ja, måske en af de ældre piger i familien ellers var blevet solgt til
et bordel. Måske ikke direkte. Men man ved jo at det er resultatet når
de bliver lovet arbejde som tjenestepige inde i byen.

> De snerpede thai-myndigheder skulle vise (lyve) at der ikke er nød i landet,
> og at de kan forsørge deres børn selv, og en officier i hæren fik det
> konfiskerede barn
Ja, de er nok bange for at landet får et dårligt omdømme. Men det kan
jo snart ikke blive dårligere alligevel :)

> - men har siden afgivet det, sandsynligvis solgt det.
Ja, det kan såmænd nok sagtens være sket med alt den korruption der er
i disse lande. Thai-myndighederne er nok også ligeglade nu, blot
udlandet ikke får nys om det.

> Danmark kan ikke løse landets fattigdomsproblemer og de slaveri-agtige
> forhold .
Næ ikke andet end symbolsk.

> [...]
> Idag er der ikke tale om at familier adskilles - og børne-ludere sender
> penge hjem til landsbyen og vender tilbage til den.
Men i dag er det så blevet endnu værre fordi de vender tilbage til
landsbyen med aids.

> For 150 år siden var det på samme måde i Japan, men industrialisering løser
> disse problemer - uden statsindblanding.
Ja industrialisering er helt klart det eneste som for alvor kan løse
problemet.

Nogle af citaterne gælder stadig.

Fra : Bo Warming

Dato : 22-04-03 11:20

> [...]
> udlandet ikke får nys om det.

> Næ ikke andet end symbolsk.

> Men i dag er det så blevet endnu værre fordi de vender tilbage til

Glædespiger bruger kondom, men buddhistmunke har selvhad og megen AIDS

Fra : PerX ...

Dato : 22-04-03 11:20

In article <3ea3fd49$0$29531$ba624c82@nntp04.dk.telia.net>,
ph@kartparts.dk says...

> [...]
> dem... Men, de gør det som en nødvendighed for at få mad på bordet. Det kan

Hvad jeg sagde var at jeg kender en del som siger at de danske piger
heller ikke gør det frivilligt. Fordi intet menneske vil sælge sin krop.
Det er så måske mere psykiske problemer en sult som tvinger dem ud i det.

Fra : Bo Warming

Dato : 22-04-03 13:20

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote in message
> [...]
> Det er så måske mere psykiske problemer en sult som tvinger dem ud i det.

Vi drives alle til at sælge vor arbejdskraft, fx som kassedame
ikke af sult men behov for statussymboler og nydelse osv
Respekter at det at sælge sin krop er ikke mere helligt end at sælge sine
hænders virksomhed nogle timer, og sit smukke falske smil til kunder i
butikken. NØDVENDIGHED ER ET OVERDREVENT ORD, fx i følgende citat fra NIL's
yndlingsforfatter(er ellers er en klog Nietzsche paraleltænker9

"Prostitution is essentially a matter of lack of choice. Charles Baudelaire

Fra : Andropov

Dato : 22-04-03 13:38

> Hvad jeg sagde var at jeg kender en del som siger at de danske piger
> heller ikke gør det frivilligt. Fordi intet menneske vil sælge sin krop.
> Det er så måske mere psykiske problemer en sult som tvinger dem ud i det.
ah mon dog. Det er nok i de fleste tilfælde fordi de vil spare sammen
til en pels eller købe hus og bil o.s.v.

Selvfølgelig er der kvinder som driver prostitution på grund af
narkotikamisbrug. Men hvis vi nu ser bort fra gadepigerne.

Fra : PerX ...

Dato : 22-04-03 15:50

In article <df29e838.0304220438.4d72671c@posting.google.com>,
andropov@ofir.dk says...
> ah mon dog. Det er nok i de fleste tilfælde fordi de vil spare sammen
> til en pels eller købe hus og bil o.s.v.

Well, jeg selv kan ikke forstå nogen vil sælge sig på den måde. Men på
den ande side kan jeg heller ikke forstå nogen gider se fodboldt, så
sådan er der jo så meget.

Fra : Andropov

Dato : 19-04-03 21:00

> [...]
> mærker fra SM.
>
> Ingen tvang hende. Når folk stemmer med fødderne og vælger selv, er de

Jeg kan se at der er en som spørger efter bogen. Der er et link her:

http://www.documentas.dk/udgivelser/jegsoegte.htm