computer død
Fra : Poul Møller

Dato : 18-04-03 22:26

Hej Gruppe

Jeg sad og spillede i dag og pluslig kom den blå skærm og derefter gik
computeren ned, efter genstart hoppede den ind i bios et par gange hvorefter
den er helt død, det vil sige når jeg tænder den starter alle blæsere og
strømforsyning op men der kommer intet på skærmen, kan det være prosessoren
der er stået af? og kan det være andet? Jeg har testet grafikkort og hd i
anden computer og det var ikke det der var galt med. Jeg har prøvet at tænde
den uden ram i og det var samme resultat.

Hilsen Poul E M

Fra : Erik B. H@nsen

Dato : 19-04-03 03:17

> Jeg har prøvet at tænde
> den uden ram i og det var samme resultat.

Der skal RAM til ellers starter den ikke. Prøv at låne en stang, det kan
sagtens være dine RAM der er defekte

Mvh Erik..

Fra : Leif Pedersen

Dato : 19-04-03 09:08

"Erik B. H@nsen" <nospam@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Der skal RAM til ellers starter den ikke. Prøv at låne en stang, det kan
> sagtens være dine RAM der er defekte
>
> Mvh Erik..
Når du computeren skal du lytte efter om der er nogle små tikkende lyde.
Hvis der er det så kan det være et lille bitte barkatel. Det kan sagtens
være cpuen der kan være stået af.

Hvis ikke den tæller op så kan det være et stort barkatel som foreksembel
bundkortet.
Har selv prøvet at cpuen stodaf.

Hilsen
Anders

Fra : Poul Møller

Dato : 20-04-03 08:34

Jeg tror nu der vil komme et eller andet form for billede på skærmen uanset
hvor lidt der sidder i computeren, jeg tror selv det er cpuen den får jeg
tjekket i morgen. Jeg skal nok skrive når problemmet er fundet hvis nogen
skulle være intresseret.
Hilsen Poul E M

Fra : Leif Pedersen

Dato : 23-04-03 16:44

"Poul Møller" <38@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tjekket i morgen. Jeg skal nok skrive når problemmet er fundet hvis nogen

Hvis cpuen er stået af kommer der ingen billede på skærmen.
Har selv prøvet det.

Anders

Fra : Poul Møller

Dato : 25-04-03 11:21