Re-installation af Winkip - hjælp ønskes
Fra : Kirsten Bjorneboe

Dato : 18-04-03 21:16

Jeg har været nødt til at formattere min WindowsXP-computer. Det er
gået helt udmærket, og inden havde jeg da åndsnærværelse nok til at
kopiere alle mine data til et sikkert drev. Så jeg har altså min
forrige Winkip plus alle databaserne endnu, bl.a. en pæn stak
u-afleverede indtastninger til DDA! Og omsider er ja da komet så
langt,' at jeg har internetforbindelse og Agent kørende igen.

Jeg har hentet den sidste udgave af Winkip på Winkips hjemmeside,
version 3.5 plus den allersidste udgave af winkip.exe fra 16.4.03.

Jeg har prøvet på flere forskellige måder, men indtil nu er det ikke
rigtig lykkedes. Så please hjælp mig:

Hvordan får jeg hele min gamle dokumentation, bruger ID plus alle
databaserne til at dukke op i den nye installation af Winkip? Hvilken
rækkefølge skal det gøres i?

Jeg kan godt installere en fin blank brugelig Winkip, men jeg vil
altså have alle mine data igen.

Venlig hilsen
Kirsten
--

Kirsten Bjørneboe
http://www.varpelev.dk

Fra : LisBJensen

Dato : 18-04-03 21:32

Hej Kirtsen.
Du skal blot kopiere alle mapper og filer i den gamle dbmappe over i den
nye dbmappe.

Hilsen Lis

http://www.kandu.dk/

Fra : Kirsten Bjorneboe

Dato : 18-04-03 22:39

On Fri, 18 Apr 2003 20:32:03 GMT, "LisBJensen"
<LisBJensen.news@kandu.dk> wrote:

>Hej Kirtsen.
>Du skal blot kopiere alle mapper og filer i den gamle dbmappe over i den
>nye dbmappe.

Nej, det hjælper ikke. Jeg får besked om, at folketællingen ikke
findes.

Skal jeg importere dem? Hvordan?

Jeg har faktisk prøvet på alle mulige måder i flere timer nu. Øv.

Venlig hilsen
Kirsten
--

Kirsten Bjørneboe
http://www.varpelev.dk

Fra : Kirsten Bjorneboe

Dato : 18-04-03 23:32

On Fri, 18 Apr 2003 23:38:37 +0200, Kirsten Bjorneboe
<kirstenb@image.dk> wrote:

>Skal jeg importere dem? Hvordan?
>
>Jeg har faktisk prøvet på alle mulige måder i flere timer nu. Øv.

Jamen, det er da lykken selv at kunne svare på sine spørgsmål

Jeg fandt omsider ud af, hvad jeg gjorde forkert: Jeg havde
installeret Winkip i et andet drev med et andet drevbogstav, og det
kan man åbenbart ikke. Så jeg bliver på c-drevet med mine dyrebare
data, som endelig dukkede frem igen i uskadt stand.

Det kan åbenbart ikke lade sig gøre at flytte til et andet drev???

Fidusen var, at det nye drev var et lille FAT32-drev og ikke NTFS (for
jer der ved hvad jeg snakker om , men den gik altså ikke.

Men jeg er i hvert fald ovenud glad for at gense mine databaser )

Venlig hilsen
Kirsten
--

Kirsten Bjørneboe
http://www.varpelev.dk

Fra : LisBJensen

Dato : 19-04-03 00:02

Hej Kirsten
Har du husket også at kopiere bruger.db over i dbmappen.
Hvis ikke det hjælper må du skrive til Laustsen.
Han adresse kan du finde hos dis-danmark i kip-projektet.

Lis

http://www.kandu.dk/

Fra : Kirsten Bjorneboe

Dato : 19-04-03 08:51

On Fri, 18 Apr 2003 23:01:55 GMT, "LisBJensen"
> [...]

>Hvis ikke det hjælper må du skrive til Laustsen.
>Han adresse kan du finde hos dis-danmark i kip-projektet.

Tak Lis, for al din hjælpsomhed. Det trøstede i nattens mørke at vide,
at jeg ikke var helt alene i verden - Jeg var noget bekymret for
mine mange tusinde indtastede personer, der venter på at blive
korrekturlæst.

Venlig hilsen
Kirsten
--