Hjælp ECS K7SEM
Fra : rene.larsen

Dato : 18-04-03 19:49

USB portene virker ikke på kortet hvad skal man gøre for at aktivere
disse???

nogle instillinger i bios eller andet????

OS specs....

Windows 98 se
+ ´har hentet alle opdateringer fra ms hjemmeside....

Mvh

Rene

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 19-04-03 17:22

"rene.larsen" <rene.larsen@pc.dk> skrev i en meddelelse
> USB portene virker ikke på kortet hvad skal man gøre for at aktivere
> disse???
>
> nogle instillinger i bios eller andet????

Ja, du skal netop ind og aktivere USB i BIOS (Jeg har selv ECS Motherboard
og ved at de normalt ikke er aktiverede. Tryk "Delete" under opstart og find
den.)

Derefter skal du selv installere dem "softwaremæssigt" (altså driverne) i
Windows, når den finder dem.
Så vidt jeg ved er dit styresystem også det første Windows, der understøtter
USB.

Anders Peter Johnsen