Ny mødom til muslimer "ikke snyd men selvf~
Fra : Bo Warming

Dato : 18-04-03 19:48

Ny mødom til muslimer "ikke snyd men selvforsvar", siger plastikkirurg.
Ekstrabladet 16 sept2001

Ligesom omskæring har danske læger længe udført sådant på statens regning.

De højtbetalte kosmetik-speciallæger er gode til at bilde sig selv og andre
ind. at de er idealister.

Selvfølgelig er det lige så sindsygt med tandretning og brystforskønnelse på
statens regning, som at staten skal beskytte pigen mod tæv fra sin ægtemand,
ved at hun får en falsk jomfruhinde opereret på skedeåbningen.

Kulturforskelle er enorme - vi kan aldrig lære at forstå disse stenalderfolk
og deres barbari. Og de vil altid hade os og føle sig over os, og når de får
magt som agt bliver det farligt.

Hvis man skøjter hen over muhamedanerkulturens kvindeforagt- og
mobnings-problemer ved kunstigt kirurgisk "selvforsvar" så tvinges de ikke
til at gøre noget ved den tilgrundliggende ondskab og gammeldagshed. Vi gør
skade på dem og på os, ved ikke straks at sende alle muslimer hjem hvor de
kom fra. Glistrupsk muhamedanerlov, jatak.

--

Bo Warming
Bjelkes Alle 46

Fra : RpR

Dato : 19-04-03 01:12

For hede hule helvede, gider du så ikke nok lade være med at crossposte til
irrelevante NG'er?

--

- RpR
MopedGallery.com - More addictive than heroine

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 19-04-03 08:26

On Sat, 19 Apr 2003 02:12:14 +0200, "RpR" <rpr@mopedgallery.com>
wrote:

>For hede hule helvede, gider du så ikke nok lade være med at crossposte til
>irrelevante NG'er?

Uhhh Nu har du gjort det :)
BW Kan snakke sig varm i 21 indlæg hvorfor 3 promille af en tekst er
nok til til at bevare topick værdien til det er en postning værd i en
gruppe og derfor gerne må xpostes i MANGE grupper så forvirngen kan
blive total når folk svare topick i en gruppe og det så ja uheldigtvis
ryger vider til grupper hvor det IKKE er topick - at denne
uhensigtsmæsige dynamik går hænd over hovedet på BW - ja det kan man
ikke gør noget ved ( ja det skulle da lige være at ringe til Moses
Hansens og se om han ikke vil gå i bøn for usnet

Mv.
Bo M Mogensen

fut : dk.admin.netikette

Fra : Bo Warming

Dato : 19-04-03 05:52

"RpR" <rpr@mopedgallery.com> wrote in message
> For hede hule helvede, gider du så ikke nok lade være med at crossposte
til
> irrelevante NG'er?

Siden hvornår er mødom-kirurgi statstilskud blevet upolitisk?
Og irrelevant vedr Islam dvs indvandring?
Og uden sexualitets-relevans?

Xpost er ikke forbudt men netfascisterne fra dkadmin og ÅlborgUniv ønsker at
smadre god debat ved del og hersk politik og derfor skal vi adskilles i
ufarlige snakkeklubber og tværfaglig kommunikation gøres til synd.

Disse fascister skal bekæmpes. Der er intet helligt ved deres fundatser. Lad
den sunde fornuft råde og sæt i killfilter hvis du har anlæg for deres
rigide berøringsangst overfor livet - som ikke er systemopdelt i hieraki og
små lukkede isolationscelle-ng'er

Tyve gange har jeg på et år udbedt mig BEGRUNDELSE for fascisternes
ytringsfrihedsfobi vedr xpost
ALDRIG har nogen evnet at foreslå et rationale for deres milde, ligegyldige
forbud.