ramme smutter
Fra : vest

Dato : 18-04-03 09:09

Hej NG.

Jeg har lavet en menu som et jpg.foto og sætter derefter en ramme om der
hvor linket skal være.
Men når jeg så vil se det i browseren smutter den til en af siderne. Rammen
med hyberlinket altså.
Hvad skal man gøre for at undgå dette ?

Søren

Fra : Camilla Scharff

Dato : 19-04-03 01:10

"vest" <varde@mail-online.dk> skrev...
> [...]
> hvor linket skal være.
> Men når jeg så vil se det i browseren smutter den til en af siderne.

Hej Søren

Har du mulighed for at uploade siden og give et link til den - det er lidt
lettere, når man selv kan se koden
(sagt på en anden måde, jeg forstår ikke helt spørgsmålet/problemet, ud fra
din beskrivelse )

Mvh. Camilla