Lusk imod Moses Hansen
Fra : Bo Warming

Dato : 17-04-03 23:46

Lusk imod Moses Hansen

Christiania viste sig som det ægte journalist-produkt det er, ved at
fristads-dronning Pia Kragenskjold fik lov at smide Moses Hansen ud af Big
Brother.

Da Moses er ærlig og åben i alt, så kunne medie-mafiaen ikke klare sig på
anden vis end ved _bagtalelse_.

Moses fortalte om sin pure ungdoms onani mens et barn var tilstede, som
kunne tolkes som pædofili-agtigt, men som ingen anklagemyndighed ville kunne
tage seriøst.

Pil turde ikke tale med Moses om det.

Hun bearbejdede i stedet deltagerne bag Moses ryg, i smågrupper og fik skabt
stemning for at Moses var sindsyg og stod for grov pædofili-forbrydelse , og
at derfor "turde ingen være i rum med ham længere", og at han derfor skulle
smides ud.

Typisk for journalistik, Christiania og kvinde-sladder at man ikke
konfronterede den anklagede med den benyttede bagatel-kritik. Også
holocaust-myterne er skabt således, i strid med de principper for retspleje
og åbenhed, som Europa har kæmpet sig frem til i oplysningstiden, og som er
fundament for sundt demokrati.

Censur mod indvandringskritiske politiske debatindlæg(§266b) er også skabt
ved at man i det skjulte lod EN FJER BLIVE TIL FEM HØNS, og selv bisp
Lindhardt påstår, at censuren handler om at forhindre nazi-vold. Få er så
lidt bioracistiske som Glistrup og jeg, der begge er straffet to gange for
at bruge ytringsfriheden i grundlovens ånd.

At skabe et monster ud af pædofili, kan kun lykkes ved så lav etik
--

Bo Warming
Bjelkes Alle 46

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 18-04-03 11:12

On Fri, 18 Apr 2003 00:46:19 +0200, "Bo Warming"
<XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> wrote:

>Pil turde ikke tale med Moses om det.

Øhh BW det er et program hvor det gælder om at få lettet hianden ud og
den der så gør det bedst vinder en ½ million så hvis det virker ja så
er missionen lykkedes !

og gider du så ikke holde op med at xposte

Mv.
Bo M Mogensen

fut :alt.fan.bo-warming

Fra : Bo Warming

Dato : 18-04-03 12:31

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> wrote in message

> Øhh BW det er et program hvor det gælder om at få lettet hianden ud og
> den der så gør det bedst vinder en ½ million så hvis det virker ja så
> er missionen lykkedes !

TV tilstræber fair play og ikke stalinist-metoder.
Det er afslørende at man har valgt overfladiske og moralsk anløbne mennesker
til Big Brother, således at en Christianit-lovbryder af værste art kan få
held med intriger.
TVDanmark personalet blander sig meget.
De bakker altså op om justitsmord.
For tilsværtning af alt der LIGNER pædofili er så hellig en sag, at etik
foragtes.

> og gider du så ikke holde op med at xposte

Der er irrelevant og relevant xpost. Sidstnævnte har jeg ingen problemer
med. Du har. Hvorfor?

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 18-04-03 14:40

On Fri, 18 Apr 2003 13:31:05 +0200, "Bo Warming"

>TV tilstræber fair play og ikke stalinist-metoder.

tv Danmark ?? det tror jeg ikke de har anonceret med -
de sælger underholdning !

>Det er afslørende at man har valgt overfladiske og moralsk anløbne mennesker
>til Big Brother, således at en Christianit-lovbryder af værste art kan få
>held med intriger.

so what ? hvis man vil gøre nogtet ved Christania så smæk jæger
korpset ind 17 buldozer og asfalter lortet ( det er trods alt den
danske hærs område så de kan well holde de øvelser de vil

>TVDanmark personalet blander sig meget.
>De bakker altså op om justitsmord.

nope deltagerene deltaer friviligt hvordan de agter at gebærde sig er
derres egen sag !

>For tilsværtning af alt der LIGNER pædofili er så hellig en sag, at etik
>foragtes.

ja det er klart hvad havde du regnet med at de skulle sætte sig til at
klappe i hænderens det var well nok flot Moses at du har røvpulet et
dreneg barn og kastet dit eget spædbarn ind i en dør og en kniv efter
din kone - det var well nok flot ? at du nu er blevet en
rehabiliteret borger der nu jager pærker i stedet ?

>Der er irrelevant og relevant xpost. Sidstnævnte har jeg ingen problemer
>med. Du har. Hvorfor?

der findes grupper om tv og media og det er der dit indlæg høre hjemme
moses pædofeli er en biting i indlæget og ikke relevant for nogen af
de grupper der postes i - slet ikke i politik

fut : dk.snak.off-topic

Fra : Bo Warming

Dato : 18-04-03 14:46

> ja det er klart hvad havde du regnet med at de skulle sætte sig til at
> klappe i hænderens det var well nok flot Moses at du har røvpulet et
> dreneg barn

Her ser vi´hvordan sexister og snerpede skaber fordomme mod afvigere ved at
lyve lodret.

Moses onanerede og måske drengen sov.Men de var i samme rum.

Men har man hjertet på det rette sted, så gøres det til røvpuling

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 18-04-03 16:41

On Fri, 18 Apr 2003 15:46:16 +0200, "Bo Warming"
<XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> wrote:

>"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> wrote in message

>Her ser vi´hvordan sexister og snerpede skaber fordomme mod afvigere

det er da ikke at skabe fordomme - hvordan folk forholder sig til
Moses adfærd er derres egen sag og det kan jeg ikke se noget snerpet i
at forholde sig til fakta - moses er en mand der vil smide med kniv
spædbørn pule drenge børn når han ikke vader ned af nørrebro gade med
et træ kors og harselere over de bosidene pærker.... det passer da
meget godt sammen det hele

personeligt synes jeg nok det er en adfærd der lige er på grænsen af
hvad jeg synes ligner en go ide - men jeg kan da ikke udelukker at
måske John Sal har det på en anden måde ?

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Bo Warming

Dato : 18-04-03 17:20

> det er da ikke at skabe fordomme - hvordan folk forholder sig til
> Moses adfærd er derres egen sag

Moses har ikke røvpulet nogen i sit lange liv.

Du forbedrer på en historie om at han onanerede nær en mindreårig da han
selv var teenager og LYVER DET TIL RØVPUL

Er det sådan vi får en saglig debat om pædofili, når vi tilsværter og
beskylder for noget der aldrig er sket?

Fra : Chokmah

Dato : 18-04-03 18:26

On Fri, 18 Apr 2003 18:19:32 +0200, "Bo Warming"
<XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> wrote:

>Moses har ikke røvpulet nogen i sit lange liv.

HWA gir dig den ide ??

>Du forbedrer på en historie om at han onanerede nær en mindreårig da han
>selv var teenager og LYVER DET TIL RØVPUL

jeg lyver bestem ikke det er NOGET jeg ved med SIKKERHED sådan er han
bare !

>Er det sådan vi får en saglig debat om pædofili, når vi tilsværter og
>beskylder for noget der aldrig er sket?

du prøver bare at vride dig unde om kendsgerningerne -
ikke ord om at smide med dolk & spædbørn når han gjort det så har han
SELVFØLIG også gjort det andet !!!!

han skulle skamme sig skulle han !!!

Fra : Bo Warming

Dato : 18-04-03 19:13

"Chokmah" <chokmah@spamcop.net> wrote in message

> HWA gir dig den ide ??

Du har en nyhed, .Ingen har bragt den i danske medier. Du ved godt at du kan
tjene tusinder ved at sælge den til EB ellerSeOgHør.
Men så skal den dokumenteres - opdigt er ikke nok.
At den ikke er læst fra andre end dig til dato, peger stærkt imod opdigt
grebet ud af den blå luft.

> jeg lyver bestem ikke det er NOGET jeg ved med SIKKERHED sådan er han
> bare !

SIKKERHED siger du. Uddyb.

> han skulle skamme sig skulle han !!!

Faktisk tror jeg at Moses også opdigter sine Dronning Dagmar synder, for at
få opmærksomhed - men jeg er også helt uden beviser.
Fra de dage jeg marcherede sammen med ham, har jeg indtryk af en mand der
vil sine medmennesker det godt. Og derfor ønsker Danmark uden muslimer. Og
aldrig ville skade noget offer.

Han skulle nok skamme sig ved at digte, men det er en effektiv måde at præke
for millioner.

Fra : Chokmah

Dato : 18-04-03 19:30

On Fri, 18 Apr 2003 20:13:23 +0200, "Bo Warming"
> [...]

>Men så skal den dokumenteres - opdigt er ikke nok.
>At den ikke er læst fra andre end dig til dato, peger stærkt imod opdigt

alt det her kasten med spæd barn siger alt - og jeg ved 99.8 % tror
mig !

>SIKKERHED siger du. Uddyb.

ja det sagde hans kone i den bedste sende tid på discovery !

>Han skulle nok skamme sig ved at digte, men det er en effektiv måde at præke
>for millioner.

måske ...jeg synes nu snarre han skulle ha hug for at have hugget
Carsten Riis unike og flotte fresure !!!

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Bo Warming

Dato : 18-04-03 19:37

> alt det her kasten med spæd barn siger alt - og jeg ved 99.8 % tror
> mig !

Hvormange helstegte muslimbørn spiser han om ugen?

> ja det sagde hans kone i den bedste sende tid på discovery !

TV Danmark har vist monopol, men Moses er måske så interessant at globalt TV
stjæler copyright???

Hans kone er kendt for aldrig at deltage i medier og gudstjenester

> måske ...jeg synes nu snarre han skulle ha hug for at have hugget
> Carsten Riis unike og flotte fresure !!!

Nu behøver vi dødsstraf genindført*G*

Fra : Chokmah

Dato : 18-04-03 19:53

On Fri, 18 Apr 2003 20:36:37 +0200, "Bo Warming"
<XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> wrote:

>Hvormange helstegte muslimbørn spiser han om ugen?

ja det ved jeg da ved gud ikke det er dig der vader rundt i røwen af
ham når han tåger rund på nørrebrogade - så fint selskab kommer jeg
ikke i - mao - spørg !!!

>TV Danmark har vist monopol, men Moses er måske så interessant at globalt TV
>stjæler copyright???

Kun på Moses ikke på konen !!!

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Bo Warming

Dato : 18-04-03 20:29

> ja det ved jeg da ved gud ikke det er dig der vader rundt i røwen af
> ham når han tåger rund på nørrebrogade - så fint selskab kommer jeg
> ikke i - mao - spørg !!!

Han har 20888889
jeg er ligeglad, ring du
Især om dit opdigt om analbol -

TV

> Kun på Moses ikke på konen !!!

Hvad viste Discovery?

Fra : Chokmah

Dato : 18-04-03 20:37

On Fri, 18 Apr 2003 21:29:10 +0200, "Bo Warming"
<XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> wrote:

>Han har 20888889
>jeg er ligeglad, ring du
>Især om dit opdigt om analbol -

det har jeg lige gjort den er Go nok !!!

>Hvad viste Discovery?

jamen de sagde hun var såmænd meget flink !!!

Mv.
Bo M Mogensen