FP 2003
Fra : Arne H.Wilstrup

Dato : 17-04-03 21:03

FrontPage 2003 skulle komme om et par måneder - den skulle overholde den
såkaldte standard - akkurat som FP 2002 skulle gøre det. Men ærlig talt:
hvad i alverden vil der være nyt i det?
FP 2002 hævdes heller ikke at overholde "standarden" - det er som om at man
ikke vil have at FP skal være et godt produkt.
Hvad kommer det mig ved om der genereres et par (få) koder mere eller
mindre, når jeg kan se resultatet stort set problemfrit i enhver
toneangivende browser?
Nævn et eneste produkt (webeditor) der overholder standarden 100 procent,
til samme pris eller mindre og som ikke kræver at man skal kunne en eneste
kode!

Og forklar mig venligst, hvad det er for ting, der ikke overholdes og hvor
det er af væsentlig betydning.
Jeg er træt af den diskussion hver eneste gang man kommer frem med
FrontPage - især når man ved at FP-haderne blot afskyr produktet fordi de
ikke kan lide MS.

Ikke alle MS-produkter er gode - men hvad er alternativet? Hvilke af
FP-haderne er særlig konsekvente, når det kommer til stykket? De skriver
måske alle i maskin-kode?

--
ahw

Fra : Kjeld Bentzen

Dato : 18-04-03 14:25

hej arne
ved du hvor man kan downloade fp 2003???
hilsen
kjeld

Fra : Camilla Scharff

Dato : 18-04-03 16:24

"Kjeld Bentzen" <bentzen@post1.tele.dk> skrev...
> hej arne
> ved du hvor man kan downloade fp 2003???
> hilsen
> kjeld

Når den udkommer, er jeg sikker på, at du kan downloade den her:
http://www.microsoft.com/catalog/ - mod at du samtidig udfylder en
bestillingsformular og bl.a. indtaster dit VISAkort-nummer, selvfølgelig...

Mvh. Camilla

Fra : Arne H.Wilstrup

Dato : 18-04-03 22:11

Det kan man ikke - det skal købes som alle andre MS-produkter - undtagen
dem, man får forærende, hvis man er lærer .-)

--
ahw

Fra : Johnny

Dato : 23-04-03 12:33

> Det kan man ikke - det skal købes som alle andre MS-produkter - undtagen
> dem, man får forærende, hvis man er lærer .-)

Man kan faktisk bestille en beta version af FP2003 hos microsoft, betaen er
gratis men der kommer en del porto på.

Kan ikke huske url. men det var Jens P K der skrev det for nogen uger siden
herinde.

Hilsen

Johnny

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 23-04-03 15:33

Det har jeg ikke hørt noget om - jeg har hørt om w2oo3- serveren som beta,
men ikke FP.

--
ahw

Fra : Jens Peter Karlsen