Musik fra The Bourne Identity
Fra : Klaus G.

Dato : 17-04-03 11:21

Hej

Jeg er ikke ude efter musikken i selve filmen, men det musik som køre i
hovedmenu'en på DVD'en. Nogen der kender det? Og hvis jeg har postet i den
forkerte gruppe, så undskyld. Ved ikk hvor jeg ellers skal poste så...

--
Klaus G. / Seth-Enoch

Fra : TK

Dato : 17-04-03 13:03

On Thu, 17 Apr 2003 12:21:03 +0200, "Klaus G."
<klaus_godt@hotmail.com> wrote:

> [...]
>hovedmenu'en på DVD'en. Nogen der kender det? Og hvis jeg har postet i den
>forkerte gruppe, så undskyld. Ved ikk hvor jeg ellers skal poste så...

Det skulle være gruppen/bandet "Genuine Childs" der har produceret
musikken til menuen - jeg ved bare ikke lige hvad nummeret hedder. Men
du kan jo selv læse mere her:

http://artists.mp3s.com/artists/253/genuine_childs.html

venligst,

Tommy
www.filmz.dk

Fra : Klaus G.

Dato : 17-04-03 13:42

> Det skulle være gruppen/bandet "Genuine Childs" der har produceret
> musikken til menuen - jeg ved bare ikke lige hvad nummeret hedder. Men
> [...]
Der står kun at de har lavet musikken. Men ikke hvad nummeret hedder. :(

--
Klaus G. / Seth-Enoch

Fra : TK

Dato : 18-04-03 12:24

On Thu, 17 Apr 2003 14:41:30 +0200, "Klaus G."

>Der står kun at de har lavet musikken. Men ikke hvad nummeret hedder. :(

Der er jo en e-mail adresse du kan kontakte dem på.

Tommy
www.filmz.dk