Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Minolta Dynax 4
Fra : Morten Nielsen

Dato : 17-04-03 11:00

Hej NG!
Er der nogen der har nogle erfaringer med Minolta Dynax 4? Sådan et har jeg
nemlig i kikkerten...

Mvh Morten Nielsen

Fra : Kent Klein Jessen

Dato : 17-04-03 13:35

Ikke andet end at de har det på tilbud hos Photodose i Flensborg til 199,-
Euro
Ca. 1500 kr inkl. Zoom 35-80mm

Men jeg er godt tilfreds med storebroren Dynax 5.
En af forskellene er at fatningen på 4'eren er af kunststof hvor den er af
metal på 5'eren.
En ulempe ved at købe Minolta kontra Canon/Nikon. er at det er sværere at
finde brugt tilbehør. Det irriterer mig lidt, men hvis ikke du regner med at
skulle have alle mulige mærkelige "dimser" til dit kamera er det ikke noget
problem.

Fra : Søren Hjelholt

Dato : 17-04-03 16:02

"Kent Klein Jessen" <klein@ofir.dk> wrote in
news:b7m76f$1b6p$1@news.cybercity.dk in dk.fritid.foto:

> [...]
> at finde brugt tilbehør. Det irriterer mig lidt, men hvis ikke du
> regner med at skulle have alle mulige mærkelige "dimser" til dit kamera

Jeg har også en Dynax 5'er som jeg er meget tilfreds med. Jeg kan ikke huske
de præcise forskelle på de to, men jeg er ret sikker på at jeg i de fleste
situationer kunne klare mig med 4'eren. Der er muligvis nogle situationer
hvor man vil komme til at savne de mere specielle funktioner, men sådan er
det nok altid. Som sagt er der ikke helt så meget tilbehør brugt, men det
dukker nu op af og til i dk.marked.privat.foto, så du skal ikke give op på
grund af det.

--
Søren Hjelholt

"Døm din succes ud fra, hvad du har opgivet for at opnå den" - Dalai Lama

Ps. Fjern _nospam_ fra min mailadresse, hvis du vil sende en e-mail til mig.