25th Hour
Fra : Jakob Medgyesi

Dato : 17-04-03 09:32

Er der nogen der ved hvad der sker med den?
Jeg synes ikke at kunne finde nogen premieredato i Odense?

--
//Jakob Medgyesi//
[Læs filmanmeldelser på

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 17-04-03 11:52

Jakob Medgyesi skrev:

> Er der nogen der ved hvad der sker med den?
> Jeg synes ikke at kunne finde nogen premieredato i Odense?

Filmen får som bekendt premiere den 25. april. Kan det tænkes, at den er
for smal til at blive sat op i de større biografer?

I København kan jeg umiddelbart kun finde den i Grand Teatret, hvilket
er trist, for det er en fremragende film, som jeg kun kan anbefale Spike
Lee-fans at se.

--
Mvh. Peter
"Dér var den - fedt!"

Fra : Peter Heide

Dato : 17-04-03 12:54

> I København kan jeg umiddelbart kun finde den i Grand Teatret, hvilket
> er trist, for det er en fremragende film, som jeg kun kan anbefale Spike
> Lee-fans at se.

Right !

Det bliver helt klart een af de bedste film 2003. Den er stinkende god.

Fra : CinemaZone.dk - Fred~

Dato : 21-04-03 22:04

25th Hour kommer desværre kun op i to kopier i Danmark - og begge kører i
København (Grand og Cinemaxx).

Frederik Vandrup
www.CinemaZone.dk - Et filmmagasin i bredformat!

Fra : Per

Dato : 22-04-03 07:47

"Peter Heide" <peter@heide.1a.dk> skrev i en meddelelse

> Right !
>
> Det bliver helt klart een af de bedste film 2003. Den er stinkende god.

Arh, den er ganske god, men forhåbenligt ikke den bedste film i 2003.