Skærme
Fijala 3554
Irriterende Hitachi skærm!!!
Fra : Morten Nielsen

Dato : 17-04-03 09:36

Hej allesammen!!!
Jeg håber at der er nogen der kan hjælpe mig med dette her: Jeg har en 21'
Hitachi CM2111MET skærm. Jeg har købt den brugt og jeg er næsten sikker på,
at den er over garanti alderen... Problemet er, at den "fordrejer" farverne
i forhold til hinanden. Det kan man se ved at i øverste højre hjørne, og i
nederste venstre hjørne der er der kun den røde farve helt ude ved kanten af
skærmen. Og i de modsatte hjørner, er der kun den blå farve... Det er p....
irriterende at kigge på! I midten af skærmen er billedet helt normalt... Jeg
tror ikke det er grafikkortet (Creative TNT2 M64) det er galt med, for nogen
gange, forsvinder problemet, hvis man slukker og tænder skærmen hurtigt
efter hinanden. Jeg har også prøvet med forskellige opløsning, og
opdateringer, og den gør det alligevel... Lige nu kører jeg med 1280*1024 og
75 hZ.

Please hjælp mig!!!

Mvh Morten Nielsen

Fra : Klaus Bergh

Dato : 17-04-03 18:03

hej

på min sony, kan det fjernes ved indstilling af skærmen. kan ikke lige huske
havcd det hedder, men man kan ihvertfald indstille alle 4 hjørner.