T3 - er der mon en historie?
Fra : Jacob Gunness

Dato : 17-04-03 09:10

Jeg ved godt, at man ikke kan bedømme en film ud fra dens trailer, men både
pga. den og hvad der i øvrigt er skrevet om T3 må jeg overveje: er der mon
nogen, der har gidet at skrive en ordentlig historie til filmen, eller har
de bare ringet til ILM og sagt: "Vi har 140 millioner dollars og en aldrende
stjerne, der keder sig. Gør noget!"

Jeg kan sagtens klappe i mine små fedtede barnehænder over store
eksplosioner og flotte effekter, men det, der gjorde de første to film til
noget særligt, var vel, at effekterne arbejdede for historien og ikke
omvendt. Den nye film *ligner* bare en stor omgang action.

Trist, trist

- Jacob

Fra : Lothario

Dato : 17-04-03 17:02
Fra : Jacob Gunness

Dato : 17-04-03 22:09

Tja...tjo...det er ganske interessant, men der står jo ikke særlig meget om
selve indholdet. Det jeg fisker efter er, om de har arbejdet videre med
tidsparadokser etc. eller bare har kylet det hele ud til højre og sagt: "Lad
os nu bare få nogen fede effekter".

- Jacob

Fra : Martin Andersen

Dato : 18-04-03 11:20

> [...]
> selve indholdet. Det jeg fisker efter er, om de har arbejdet videre med
> tidsparadokser etc. eller bare har kylet det hele ud til højre og sagt:

I artiklen står der at meget få har set de sidste 20 min af T3. Men filmen
er stort set færdigklippet, men mangler "scoren"

Fra : Lothario

Dato : 19-04-03 10:35

Tja, jeg har læst et sted at de har arbejdet videre med det faktum at....

(Spoiler)
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
.....Arnold i T2 jo pillede sin egen arm af, inden han hoppede i ild-badet.
Den blev jo ikke destrueret. Det er alt jeg ved.

Moe