basic auth hos b-one.nu
Fra : Kim Schulz

Dato : 17-04-03 09:06

hejsa
sidder med en kunde som skal bruge noget simpelt password beskyttelse på
en enkelt side.
til dette ville jeg bruge almindelig basic auth. jeg har følgende kode:
<?
function authHeaders() {
header("WWW-Authenticate: Basic realm=\"boohoo\"");
header("HTTP/1.0 401 Unauthorized");

echo "fejl i password eller brugernavn";
exit;
}

if ($PHP_AUTH_USER != $adminUser || crypt($PHP_AUTH_PW, "s") !=
$adminPassword) {
authHeaders();
}

?>

Det virker hos mine egne udbydere, men hos b-one.nu, der kommer en
internal server error. nogen der ved hvad årsagen til dette kan være?

--
Navn : Kim Schulz | "Oh what wouldn't I give to be spat at in the
Email : kim @ schulz.dk | face..." -- a prisoner in "Life of Brian"

Fra : Martin Korsgaard

Dato : 17-04-03 14:27

Er du sikker på at b-one understøtter PHP??

MVH
Michael
www.storkie.1go.dk
www.storkie.1go.dk/index.php

Fra : Peter Andreas Harteg

Dato : 19-05-03 12:59

"Kim Schulz" <kim@schulz.dk> skrev om wwwauth...

Prøv header('status: 401 Unauthorized') i stedet for header("HTTP/1.0 401
Unauthorized");

Mvh. Peter
http://www.cmsimple.dk