Skærme
Fijala 3554
Ingen Plug & Play fra Sony CPD-E200E
Fra : R-Razor

Dato : 17-04-03 08:44

Hej

Jeg har ovenstående skærm som jeg er meget tilfreds med. Jeg har dog et
lille problem - skærmen bliver ikke fundet af Windows som "Plug & Play
skærm", selvom den er DDC kompatibel.
Det har dog virket før tilbage fra dengang hvor jeg havde et GeForce 2 kort.
Siden da har jeg haft et GeForce 4 MX440 og nu et Sapphire Radeon 9100, og
skærmen bliver installeret som "Standardskærm" i Windows.

Jeg har prøvet at sætte skærmen til en anden computer som har nøjagtigt det
samme GeForce 2 kort som jeg havde, og til min store overraskelse blev
skærmen heller ikke fundet her??? Kan skærmen mon være i stykker, eller der
bestemte kombinationer af bundkort, skærmkort og skærm, der ikke virker med
DDC?

Jeg ved godt det kun er et mindre problem da jeg bare kan installere
skærmdriveren manuelt, men jeg synes stadig det er lidt irriterende. Er der
nogen der ved hvad det kan skyldes?
Det skal lige siges at jeg ikke bruger BNC kabel eller noget, kun det kabel
som følger med skærmen (og som har virket før)

R-Razor / Daniel

Fra : Madsen

Dato : 17-04-03 15:06

R-Razor skrev:

> Siden da har jeg haft et GeForce 4 MX440 og nu et Sapphire Radeon
> 9100, og skærmen bliver installeret som "Standardskærm" i Windows.

Hvad med at hente driveren fra Sony?
<http://www.ita.sel.sony.com/support/displays/legacy/CPD-EGLMXX_Series_1.html>

Madsen.