Problemer med 2 forskellige CSS-styles og ~
Fra : Lars L. Jakobsen

Dato : 17-04-03 01:34

Jeg vil blive glad for et par løsningsforslag til mit problem...

På min hjemmesides forside har jeg forsøgt mig med et automatisk
popup vindue, hvor i de mange forskellige indholdssider herefter
skal vises.

Problemet er så, at når popup vinduet kommer frem, så er det som
om mit CSS-stylesheet fuldstændig ignoreres!!

- Jeg har oprettet to forskellige stylesheets, et til forsiden og
et til de andre sider - er det et problem?

- Kan det have noget med navngivningen af popup-vinduet at gøre?
Lige nu hedder den 'main' i forbindelse med java-scripten...

På forhånd mange tak for hjælpen,

Mvh. Lars.

PS: Jeg har desværre ikke mulighed for at linke til siderne, da
jeg endnu ikke har et web-hotel de kan ligge på.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 17-04-03 02:32

Lars L. Jakobsen <lundoe@galnet.dk> skrev :

>PS: Jeg har desværre ikke mulighed for at linke til siderne, da
>jeg endnu ikke har et web-hotel de kan ligge på.

Der er masser af steder, hvor du har gratis hjemmesideplads
(f.eks. din internetudbyder) og til test er de ganske udmærket.

Så upload det dertil, uden noget kode og eksempel så er det
næsten umuligt at komme med et løsningsforslag.

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 17-04-03 06:46

Lars L. Jakobsen wrote:
> [...]
>
> På min hjemmesides forside har jeg forsøgt mig med et automatisk
> popup vindue, hvor i de mange forskellige indholdssider herefter

Hvis jeg må være så fri så lyder dit koncept som en rygende
bruger-aversion som kan få mange brugere til at forsvinde og blive væk
for evigt.

Der er mange mennesker som ikke bryder sig ret meget om popup-vinduer
fordi de tager kontrollen fra brugeren.

Jeg siger ikke at du ikke kan få besøgende, blot at du reducerer
antallet af gengangere og "side 2 besøgende" væsentligt med din
fremgangsmåde (efter min bedste overbevisning)

mvh

Jesper Brunholm