[DVD] Anchor Bay US vs. Anchor Bay UK
Fra : Morten DH

Dato : 16-04-03 19:56

Opdagede netop idag at Anchor Bay åbenbart har et selskab i England også -
er der nogen forskelle eller er det de samme titler bare i reg. 2?

Fra : Ole Kofoed

Dato : 16-04-03 21:19

"Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk> skrev i en meddelelse
> Opdagede netop idag at Anchor Bay åbenbart har et selskab i England også -
> er der nogen forskelle eller er det de samme titler bare i reg. 2?

De har nogle rettigheder til film i England som de ikke har i USA (og
omvendt), f.eks. "The Long Good Friday" og "Mona Lisa", desuden kan der
være forskelle på udgivelserne , bl.a. er ekstramaterialet til "Suspiria"
forskelligt, "Tenebrae" er anamorphic i deres region 2 udgivelse osv..

Til August skulle de udgive Polanski's "Repulsion", en film jeg har ventet
længe på.

http://www.anchorbay.co.uk

Mvh.

Ole

Fra : Morten DH

Dato : 17-04-03 11:14

"Ole Kofoed" <news@dvd-basen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> være forskelle på udgivelserne , bl.a. er ekstramaterialet til "Suspiria"
> forskelligt, "Tenebrae" er anamorphic i deres region 2 udgivelse osv..

Suk det er SÅ irriterende at det er et fuldtids arbejde hvis man gerne vil
have den bedste version af sine film