Ny T3 Internation trailer(SPOILER)
Fra : Martin Andersen

Dato : 16-04-03 17:59

Kan hentes her:

http://sonypictures.com/intl/t3/quicktime/t33_intl_trailer_300k.mov

Første kommentar:

CGI'en til TX 'en ser en smule wierd ud. Men filmen ser stadigvæk god ud

ENDELIG får vi mere at se til Stan Winston og hans killer machines :)

yieeeeeeeeeeeeharh!

Fra : Martin Andersen

Dato : 16-04-03 17:59
Fra : Morten DH

Dato : 16-04-03 19:47

"Martin Andersen" <15andersen@telia.com> skrev i en meddelelse
> Alle T3 trailere kan hentes her:
>
> http://www.comingsoon.net/movies/t/t3.php

Hmm jeg kan ik komme til at hente den trailer i Full-screen - får kun 9kb
HTML på min disk :(

Fra : Martin Andersen

Dato : 16-04-03 19:57

> Hmm jeg kan ik komme til at hente den trailer i Full-screen - får kun 9kb
> HTML på min disk :(

Hvis du henter Internation trailer new....Quicktime Hi-Res...fylder den 4,26
MB...prøv at vælge Gem som...højreklik på linket

Ellers har imdb den nok...eller prøv www.rottentomatoes.com

Fra : Morten DH

Dato : 17-04-03 11:12

"Martin Andersen" <15andersenSPAMFREEMAIL@telia.com> skrev i en meddelelse
> Hvis du henter Internation trailer new....Quicktime Hi-Res...fylder den
4,26
> MB...prøv at vælge Gem som...højreklik på linket
>
> Ellers har imdb den nok...eller prøv www.rottentomatoes.com

Det er den "gamle" trailer jeg er ude efter. Desværre er der noget
kopisikring i streamen så jeg ikke kan gemme den med Quicktime Pro. Samme
problem på rotten de linker blot til Apple's site

Tror sgu jeg skal ud og kigge på Kazar og lignende steder...

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 17-04-03 11:55

Du skal bare vælge gem som her:
http://www.comingsoon.net/movies/t/t3.php

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Morten DH

Dato : 17-04-03 19:41

"Morten Bowman Hansen" <mortenNOSPAM@bowman.dk> skrev i en meddelelse
> Du skal bare vælge gem som her:
> http://www.comingsoon.net/movies/t/t3.php

Samme problem her, både traileren (ikke international) og Super Bowl TV
Spot'et kan jeg ikke gemme alle de andre er ok...

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 17-04-03 22:43

On Thu, 17 Apr 2003 20:41:00 +0200, "Morten DH"
> [...]

>Samme problem her, både traileren (ikke international) og Super Bowl TV
>Spot'et kan jeg ikke gemme alle de andre er ok...

Det lyder mærkligt. Har du prøvet en dl-manager?

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Morten DH

Dato : 18-04-03 10:16

> Det lyder mærkligt. Har du prøvet en dl-manager?

Problemet er de 2 omtalte linker til html-filer... Jeg har så prøvet at
hente traileren som jeg normalt gør med Quicktime Pro; men "save as"
funktionen virker bare ikke - det er som om der ligger noget i bit-steamen
der forhindrer man gemmer den... Og det er sgu lidt træls at hente 100M hver
gang man har lyst til at se T3 traileren i full-screen

Fra : Taba

Dato : 16-04-03 18:43

Nogen der ved hvad musik nummeret hedder i den sidste halvdel af traileren?
Det klassiske klassisk musik stykke som er tit at finde i trailere og spots

Det er da vel ikke O Fortuna af Carl Orff fra Carmina Burana...?

Ellers ser det ud som om filmen bliver geil ;o
synes nu ikke kvalitetn af traileren (quicktime, hi-res) var så god igen ;-(

/Taba

Fra : Martin Andersen

Dato : 16-04-03 19:54

Noget mere interessant, som også står under T3 sektionen på comingsoon.net:

http://www.comingsoon.net/cgi-bin/archive/fullnews.cgi?newsid1049985625,9555
1,

Ridley & Cameron planlægger muligvis en Alien 5
Det ville være kult, hvis det skete!

Næste link

http://www.chron.com/cs/CDA/story.hts/headline/entertainment/1859736

der fortæller Cameron om sin nye 3D film "Ghost of Abyss", hvor man kan høre
lidt om den.

Fra : Mads Breddam

Dato : 16-04-03 23:42

> Det er da vel ikke O Fortuna af Carl Orff fra Carmina Burana...?

Det kunne det godt minde om, men jeg ret sikker på, at det ikke er
tilfældet.

--
Mvh.:
Mads Breddam

"Yes Gorgie, they float. They all float down here." Pennywise the Clown/IT.

Fra : Taba

Dato : 17-04-03 09:41

> Det kunne det godt minde om, men jeg ret sikker på, at det ikke er
> tilfældet.

Nu ved jeg hvor ejg har hørt det før: I LOTR triologi traileren... Tror den
hed "Gothic Power"...

/Taba

Fra : PerX ...

Dato : 22-04-03 15:03

In article <cZfna.299$mU6.1124@newsb.telia.net>, 15andersen@telia.com
says...
> [...]
>
> CGI'en til TX 'en ser en smule wierd ud. Men filmen ser stadigvæk god ud
>
> ENDELIG får vi mere at se til Stan Winston og hans killer machines :)

Synd det er så lam en kvalitet.

Men indeholdsmæssiget er det faktisk første gang jeg syntes det set bare
lidt lovende ud. Indtil da har det været småt med det syntes jeg, en
eller anden blondine bimbo af svensk afstamning som forsøger at se rå ud
- tsk tsk :)