Pris på Godfather-trilogi
Fra : Christian Muus

Dato : 16-04-03 14:02

Hejsa

Jeg har et Godfather-trilogi (VHS) bokssæt til salg. Jeg købte den for ca. 2
år siden, og har kun set hver film en enkelt gang, så kvaliteten burde der
ikke være noget galt med. Hvad burde jeg kunne tillade mig at tage for den?
Især hvis jeg nu vil sælge den i en brugt-tings-biks, Accord eller
Videonetto

Christian

Fra : Jeppe Møller

Dato : 16-04-03 14:32

> [...]
den?
> Især hvis jeg nu vil sælge den i en brugt-tings-biks, Accord eller

Accord giver dig MAKSIMALT 1/3 af nyprisen.
Du får 'mest' for filmen hvis du bytter til noget nyt.

/JeppeM

Fra : Peter Heide

Dato : 16-04-03 17:49

De gir' ikke engang 1/4 del af prisen i Accord. De er faktisk ikke
interesseret i at købe videoer ( kun hvis det er noget helt specielt og nyt)

I Videonetto får du ikke 1/10 del af prisen. Kun hvis det er helt nyt.

Godfather trioen var på udsalg i Føtex for 149 kr for et halvt år
siden. Så ha' ikke store forventninger : en 50er vil jeg tro.