Beslag til salingshorn?
Fra : Pete

Dato : 16-04-03 13:53

Hej NG,
Beslaget til salingshornet på min Albin 79 er knækket, og jeg skal have fat
i et nyt.
Mit problem er bare, at jeg ikke ved hvordan, jeg skal få fat i et!
Jeg kan ikke se på masten hvilket fabrikat den er. Lynettens bådservice
anbefalede mig at tale med Seldén Mast. Men de kan desværre ikke hjælpe mig
spor. Der må da være nogen, som kan give mig et godt råd om, hvor jeg kan
opspore et sådan lille beslag?

Med venlig hilsen
Peter Christoffersen

Fra : Claus Tersgov

Dato : 17-04-03 19:26

"Pete" <peteloch@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:b7jjo1$kcq$1@sunsite.dk...

> [...]
> spor. Der må da være nogen, som kan give mig et godt råd om, hvor jeg kan

Hos en beslagsmed. Se evt Lynettenyt, der er en som reklamerer for den slags.

Claus

Fra : Per

Dato : 18-04-03 12:15

Hej Pete.