Hvad hedder manden på stregen?
Fra : Heine Egeberg

Dato : 16-04-03 12:23

Jeg leder efter navnet på en fransk eller italiensk
tegnefilmskarakter. Filmene er tegnet ud i én streg af en synlig
menneskehånd. Figuren laver sjove lyde, men ellers er der ikke tale i
filmene. Figuren har tidligere været brugt i en reklame for HOME.

Håber i kan hjælpe...

HTE

Fra : Rune Zedeler

Dato : 16-04-03 12:43

Heine Egeberg (slet ZAMUE) wrote:
> [...]
> menneskehånd. Figuren laver sjove lyde, men ellers er der ikke tale i
> filmene. Figuren har tidligere været brugt i en reklame for HOME.

Det er linus på linjen. Jeg kunne desværre ikke finde mere på www.

-Rune

Fra : Heidi

Dato : 16-04-03 22:07

Rune Zedeler wrote:

> Det er linus på linjen. Jeg kunne desværre ikke finde mere på www.

Jeg har en eller anden ide om at den hedder noget i retning af
La linia - men det giver heller ingen resultater på google...

--
Mvh. Heidi
BEMÆRK: private mails bliver besvaret i gruppen,

Fra : Morten Wartou

Dato : 17-04-03 09:16

Heidi wrote:

> Jeg har en eller anden ide om at den hedder noget i retning af
> La linia - men det giver heller ingen resultater på google...

La Linea var navnet, tegnet af Osvaldo Cavandoli.

Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Christopher Tracy

Dato : 21-04-03 11:13

Hej

> La Linea var navnet, tegnet af Osvaldo Cavandoli.

Ja den var (er) dælme sjov... jeg har prøvet at søge på den, om det var
muligt at downloade de små tegnefilm, men jeg kan ikke finde dem til
download nogen steder, måske der er nogen der har dem eller ved hvor de kan
hentes ?

--
/C.T.

==// May U live 2 C the dawn \\==

Fra : Heine Egeberg

Dato : 22-04-03 10:21

Morten Wartou
<rememberthatthiswilljustberejected_morten@wartou.dk> skrev:

>La Linea var navnet, tegnet af
>Osvaldo Cavandoli.
>

>Med venlig hilsen,
>
> Morten Wartou

Takker mange gange

HTE

Fra : Jørgen Jacobsen

Dato : 22-04-03 17:51

Det ser faktisk ud som om de kommer på DVD til maj:

http://www.cinesoundz.de/dvd.htm

Mvh

Jørgen

Fra : Rune Zedeler

Dato : 24-04-03 19:22

Jørgen Jacobsen wrote:
> Det ser faktisk ud som om de kommer på DVD til maj:
>
> http://www.cinesoundz.de/dvd.htm

FEDEST!
Selvom jeg nu ville sige at det så ud til at de først kom til
august-september-november - men det skal ikke skille os ad!

-Rune

Fra : Bitbucket

Dato : 17-04-03 08:31

Rune Zedeler <rz@daimi.au.dk> wrote: