Ser siden ens ud på alle browser??
Fra : KTP

Dato : 16-04-03 11:56

Hej
Findes der et program der kan teste ens hjemmeside, for at se om ens side
ser ens ud på alle internet-browser??? (IExplorer, Netscape osv..)
(Det gælder især hvis nogen programmer ikke understøtter en eller anden
funktion som IExplerer gør)
Eller skal man til at installeret alle de forskellige programmer og teste
dem en af gangen...

Fra : jopa

Dato : 16-04-03 11:58

Davs du
KTP <kim_tpham@oncable.dk> skrev bla:
> Eller skal man til at installeret alle de forskellige programmer og
> teste dem en af gangen...

Det er nok en god ide at have et udvalg af de gængse Browsere installeret
--
Mvh. John
www.johns-web.dk / www.jp-web.dk

Fra : KTP

Dato : 16-04-03 12:51

"jopa" <j@paulsen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Det er nok en god ide at have et udvalg af de gængse Browsere installeret
> [...]
Øv...

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 16-04-03 12:41

"KTP" <kim_tpham@oncable.dk> writes:

> Findes der et program der kan teste ens hjemmeside, for at se om ens side
> ser ens ud på alle internet-browser??? (IExplorer, Netscape osv..)

*Alle* web-browsere er et meget vidt begreb, så afgjort nej.

For nogen af dem, så bliver det her link ved med at poppe op når jeg søger:
<URL:http://www.dejavu.org/emulator.htm>

> (Det gælder især hvis nogen programmer ikke understøtter en eller anden
> funktion som IExplerer gør)

Jeg er faktisk mere interesseret i at kunne se mere end en IE ad gangen :)
Ellers er det kun Mac-browsere jeg har svært ved at se.

> Eller skal man til at installeret alle de forskellige programmer og teste
> dem en af gangen...

Det er nok det nemmeste. De plejer at være ganske omgængelige og ikke
påvirke hinanden.

/L