Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Gruppe for alle der har interesse i modell~
Fra : PGI

Dato : 16-04-03 06:56

Og som ellers arbejder seriøst med fotografering.

Fra : Gerner

Dato : 16-04-03 15:21

On Wed, 16 Apr 2003 05:55:42 GMT, PGI <pgifof@get2net.dk> wrote in
dk.fritid.foto:

>Og som ellers arbejder seriøst med fotografering.

Opslag i opslagsgruppen.

--
Gerner
http://www.vatsim.net/ Get a CID/PID

Fra : Tommy Hansen

Dato : 16-04-03 17:22

"Gerner" <gerner@teknik.dk> skrev i en meddelelse
> On Wed, 16 Apr 2003 05:55:42 GMT, PGI <pgifof@get2net.dk> wrote in
> dk.fritid.foto:

> Opslag i opslagsgruppen.

Kære Gerner.
Mon ikke du har misforstået noget ?
Manden kommer jo ikke med et opslag, men med et link til et andet fotoforum.
Hvis han ikke skulle lægge det her - hvor så ?
Hvorfor er det blevet forbudt at henvise til andre steder på nettet ?

God påske

Mvh Tommy

Fra : Gerner

Dato : 16-04-03 20:18

On Wed, 16 Apr 2003 18:22:22 +0200, "Tommy Hansen" <kth@sport.dk> wrote in
dk.fritid.foto:

> [...]
>Manden kommer jo ikke med et opslag, men med et link til et andet fotoforum.
>Hvis han ikke skulle lægge det her - hvor så ?

I en opslagsgruppe, og så henvise til posten, uden det bliver et opslag her.
F.eks. "jeg har lagt en link i dk.internet.opslag med titlen xxxxxx"

Det er så nemt, og så lærer folk at bruge opslagsgrupperne både til at poste og
til at læse i. Med en ordentlig mailer, kan man downloade dagens og kun dagens
post, og ikke al post.

Fra : Tommy Hansen

Dato : 16-04-03 20:31

> On Wed, 16 Apr 2003 18:22:22 +0200, "Tommy Hansen" <kth@sport.dk> wrote in
> dk.fritid.foto:

> http://www.vatsim.net/ Get a CID/PID
> Fly online with real people, pilots and ATC

Hvis det er reglerne, så burde du lade være med at lægge links i din
signature.

mvh Tommy

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 16-04-03 20:38

"Tommy Hansen" <kth@sport.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis det er reglerne, så burde du lade være med at lægge links i din
> signature.

Hvorfor det, når man gerne må..?? Burde I istedet ikke være irreteret over
at nogle henviser til et totalt tomt forum på nettet, burde man ikke vente
til der var noget at se, før man henviste, ægget eller hønen jeg ved
det...*S*
Syndes tit at NG´er bliver et samlings sted for folk der elsker at læse
deres egne linier, uden at andre bliver ret meget klogere af at læse
med...*S*
Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk
www.colourartphoto.no/index.html?cid=7&id=97
http://www.colourart.dk/nyheder/photokina/cap_international2002.htm

Fra : Tommy Hansen

Dato : 16-04-03 21:11

"Tholo - www.tholofoto.dk" <Tholo@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Med venlig hilsen
> [...]
Ja, det er sgu snart ren reklame. Også din signatur !

mvh Tommy

Fra : Gerner

Dato : 16-04-03 21:23

On Wed, 16 Apr 2003 22:10:41 +0200, "Tommy Hansen" <kth@sport.dk> wrote in
dk.fritid.foto:

>"Tholo - www.tholofoto.dk" <Tholo@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
>>
>Ja, det er sgu snart ren reklame. Også din signatur !
>
>mvh Tommy

hvorfor giver du dig på noget der er tilladt i stedet for det der ikke er
tilladt ? Det er nu engang ikke tilladt at lægge links til www i en debatgruppe
så det bliver et opslag.

Hvordan ser man det er et opslag, spørger du sikkert. Det er det når teksten
absolut ikke ligger op til debat.
Og glem signaturer, det er kun nybegyndere der ikke kan forstå hvad der er
tilladt der. Det er faktisk alt, så længe de kun fylder 4 linier. (og ikke er
lovstridigt)

Fra : Jeppesen

Dato : 16-04-03 21:59

> [...]
debatgruppe
> så det bliver et opslag.
>
> Hvordan ser man det er et opslag, spørger du sikkert. Det er det når

Hej Gener

Hvor er det godt vi har sådan en som dig, Gener. Du gør jo en NG som
dk.admin.netetikette totalt overflødig - ja, lad os få politiet på gaden
istedet for at mødes i retten. Foreløbig lader det til, at dine bidrag i her
i fotogruppen primært er dediceret til at smide alle gruppens indlæg alle
mulige andre steder hen - du må ikke ditten, du må ikke datten - JAMEN SÅ
ANHOLD OS DOG !!!

> [...]
> tilladt der. Det er faktisk alt, så længe de kun fylder 4 linier. (og ikke

Lovstridigt ! Har vi nu fået love om vores færden på usenet - du må lige
futte hen i dk.jura og placere et link til den relevante lov - du kan vel
finde det på www.retsinfo.dk - UPS...... Sorry - et link til webben - hvad
skal det ikke ende med - det rene anarki.....

Hvorfor futter du iøvrigt ikke hen til dk.admin,netetikette o.l. for der vil
dine indlæg måske være relevante.

Hør dig selv - du vil ikke engang ha´ folk afleverer et simpelt link til en
fotogruppe på nettet - det er simpelthen latterligt og nidkært.

Mvh Kim

Fra : U. Pedersen

Dato : 18-04-03 15:08

Gerner skrev:

Her var så fredeligt i denne gruppe før du dukkede op GVerner

U.P.

http://www.digifoto-nord.dk (min legeplads)

Fra : Gerner

Dato : 18-04-03 16:03

On Fri, 18 Apr 2003 16:08:14 +0200, U. Pedersen <info@digifoto-nord.dk> wrote in
dk.fritid.foto:

>Gerner skrev:

Nej, det gjorde jeg ikke.

>Her var så fredeligt i denne gruppe før du dukkede op GVerner

Og alle kan se du bidrager til freden. ik'

Fred og ro til at poste opslag og annoncer. Se det kan du lide.

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 16-04-03 22:45

> Ja, det er sgu snart ren reklame. Også din signatur !

Nope, min signatur er helt lovligt i flg de regler der findes for usernet.
Værd du glad for at folk ider bruge tid på at holde lidt orden i NG ellers
viil de fleste drunkne, og være ganske fyldt med ting som slet ikke hørte
til i dem, det er set så mange gange før.