bios update soltek 75kav guide
Fra : Ole Hansen

Dato : 16-04-03 10:47

Jeg skal at flashe biosen på et soltek sl 75kav
mobo og jeg mangler en god guide til det
jeg har hentet awdflash og den nye bios, bioshelp hos soltek
den information jeg mangler er hvad jeg skal skrive
når awdflash er startet. bin/sn/py/cc
jeg syntes ikke det er beskrevet ret godt i hjælp
filen fra soltek.
nogle ideer links
MVH Ole
Step 4. Type Awdflash *.bin /sn/py/cc and then press "ENTER"to run BIOS
upgrade program. (*.bin depends on your Mainboard Model and version code).
Instead of typing *.bin, you should replace the * with the specific .bin
file name for your Mainboard.
det er dette jeg ikke forstår .

Fra : Jens C. Hansen [Oden~

Dato : 16-04-03 11:02

Ole Hansen wrote:
> [...]
> Instead of typing *.bin, you should replace the * with the specific .bin

DOS-kommandoen for at flashe din bios er:

Awdflash filnavn.bin /sn /py /cc

Gav det mere mening?

Fra : Ole Hansen

Dato : 16-04-03 17:27

"Jens C. Hansen [Odense]" <greylion@gmx.net> skrev i en meddelelse

> DOS-kommandoen for at flashe din bios er:
>
> Awdflash filnavn.bin /sn /py /cc
>

> Gav det mere mening?
skal der så stå awdflash 75kavq11.bin/sn/py/cc ?
hvor 75kavq11 er navnet på den nye bios fil?

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 16-04-03 18:55

"Ole Hansen" <kirsten-olefjern@hansen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> skal der så stå awdflash 75kavq11.bin/sn/py/cc ?
> hvor 75kavq11 er navnet på den nye bios fil?

Du har vel lavet en bootdisk? Stil dig i windows højreklik på a-drev og vælg
formater. Forneden kan du så sætte flueben ved Opret en ms-dos diskette. Så
kopierer du awdflash.exe og 75kavq11.bin over på disketten. Boot på
disketten og skriv
awdflash 75kavq11.bin

sn/py/cc er nogle switches som kun bruges i særlige tilfælde, og det skulle
ikke være nødvendigt her.

Kurt