Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Kodak T-Max 3200
Fra : Rune B. Broberg

Dato : 16-04-03 10:08

Jeg har smidt en T-Max 3200-film i mit kamera, men jeg er ikke sikker på
om den er DX-kodet til 800, 1600 eller 3200 - hvis nogen har en T-Max
3200 (P3200TMZ), og ville checke på filmen ift. flg. adresse, ville det
være rart:

http://www.geocities.com/Yosemite/2131/dx-code.html

For de interesserede, kan man se lidt mere info om DX-koder her:

http://www.geocities.com/thombell/dx.html

--
Rune B. Broberg
Feel free to GPG-encrypt email sent to me. Keyid: 0x87CD3DBD

Fra : Tom Dissing

Dato : 16-04-03 11:02

Den er på 3200 !
Tom

Ser forøvrigt rigtigt godt ud.
Lækre korn..

Fra : Rune B. Broberg

Dato : 16-04-03 11:24

Tom Dissing <tom@mir.dk> wrote:
> Den er på 3200 !
> Tom
>
> Ser forøvrigt rigtigt godt ud.
> Lækre korn..

Det var også det jeg havde gættet på - en måling på en blå himmel gav
f/22 1/1500 sekund... mit kamera kan desværre ikke indstille det manuelt
(*grr*)

Ved du noget om at fremkalde det? Skal man bruge Kodak's fremkalder?
(Jeg har fået lov til at bruge noget Ilford en havde til at stå, men jeg
ved ikke om det kan bruges..)

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 16-04-03 12:15

"Rune B. Broberg" <usenet@mihtjel.dk> wrote in news:b7javl$koo$1
@news.mihtjel.dk:

Check Massive Dev Chart på http://www.digitaltruth.com/

--
Regards / Med venlig hilsen
Kenneth

e-mail: kenneth at TRAPdarling dot dk - REMOVE TRAP
http://www.darling.dk

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 16-04-03 12:16

og... http://www.photo.net/bboard/forum?topic_id=1541

Fra : C. Poulsen

Dato : 16-04-03 17:35

"Rune B. Broberg" <usenet@mihtjel.dk> wrote in message news:<b7javl$koo$1@news.mihtjel.dk>...

> [...]
>
> Ved du noget om at fremkalde det? Skal man bruge Kodak's fremkalder?
> (Jeg har fået lov til at bruge noget Ilford en havde til at stå, men jeg

Du kan sagtens bruge en Ilford fremkalder, 20 grader 9 min, kip hver 4
sek. men ellers kan du på www.fotoplaneten.dk købe en t-max
fremkalder, hvis du vil være helt sikker.

Carsten