SimCity4 på dansk
Fra : Michael Lynge

Dato : 16-04-03 09:53

Hej nG

Min kæreste har netop inst. en engelsk version af simcity 4, men hun siger
det er ret kompliceret og der er mange fagudtryk på engelsk som er svære at
forstå.

Findes der patches eller filer som oversætter spillet til dansk eller kan
man købe eller dwloade en dansk version af SC4?

mvh\michael

Fra : Gerner

Dato : 16-04-03 11:40

On Wed, 16 Apr 2003 10:53:06 +0200, "Michael Lynge" <christiansbro@hotmail.com>
wrote in dk.spil.computer:

> [...]
>det er ret kompliceret og der er mange fagudtryk på engelsk som er svære at

Hvorfor installerer hun så ikke den danske del af spillet ?

>Findes der patches eller filer som oversætter spillet til dansk eller kan
>man købe eller dwloade en dansk version af SC4?

Du kan ikke downloade et spil der skal betales for.

--
Gerner
http://www.vatsim.net/ Get a CID/PID

Fra : Rikke

Dato : 16-04-03 14:15

Hvis du køber en Simcity 4 i din lokale Fona eller Merlin kan den
umiddelbart installeres på dansk. Selvom oversættelsen måske ikke er den
bedste, kan det bruges hvis ens engelsk ikke er så skarpt

- Rikke =)

Fra : Raprap

Dato : 16-04-03 21:05

jeg har en patch med dansk tekst hvis du er interesseret.

Fra : Michael Lynge

Dato : 17-04-03 02:19

ja dak

Fra : duncan

Dato : 30-05-03 15:56

Jeg vil også gerne have filen

Duncan

http://www.kandu.dk/

Fra : NightMare0

Dato : 19-04-03 17:36

hej jeg har den fil som du skal bruge til at få den på dansk !
må man få Point få det her jeg har nemlig brugt meget tid på at lave den
fil !

Mvh Morten !

http://www.kandu.dk/