MS Windows
briani 27239
Task Manager reduceret
Fra : Søren Hindsholm

Dato : 16-04-03 07:33

Efter nogle hurtige klik på Task Managerens Job List (2000 Prof,
engelsk) er vinduerne med alle processerne og ressourceforbruget ikke
tilgængelige. Dvs. jeg kan kun se Job List i et vindue uden muligheder
for andet end at starte, stoppe og skifte til et Job.

Hvordan får jeg normaliseret min Task Manager?

P.f.t.

Hindsholm
9400 Nørresundby

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 16-04-03 07:51

Dobbeltklik i siden af Manageren.

Morten
morten@bowman.dk

Fra : SuPeRmUle MeD jOrDnØ~

Dato : 16-04-03 14:27

Du er sikkert kommet til at afslutte explore.exe!!! Start den igen kør
videre. Den ligger i din windows mappe