Postal
Fra : Jesper Andersen

Dato : 16-04-03 05:58

Er her nogle herinde der har prøvet Postal?? Jeg syntes det er skide
fedt....

Jesper

Fra : RE_FrEaK^

Dato : 16-04-03 06:27

"Jesper Andersen" <Jesper.kyhn@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Er her nogle herinde der har prøvet Postal?? Jeg syntes det er skide
> fedt....

Hej med dig Jesper.

Ja, jeg kender skam 2'eren, instalerede det klokken 00:30 i nat og spillede
og spillede i 6 timer indtil jeg gennemførte, det er det sjoveste
single-player spil på markedet.

Man har da den kæmpe frihed bare at rende rundt hele tiden og nakke folk,
mens man køber mælk, det er max sjovt.

/Anders

Fra : Henrik

Dato : 16-04-03 11:59

"RE_FrEaK^" <alerager45@hotmail.com> wrote in message
> [...]
spillede
> og spillede i 6 timer indtil jeg gennemførte, det er det sjoveste

hhhmm, er det så ikke et pænt ringe spil, hvis man kan gennemføre det på 6
timer ?

Mvh
Henrik

Fra : Andreas Jeppesen

Dato : 16-04-03 12:10

> [...]
> single-player spil på markedet.
>
> Man har da den kæmpe frihed bare at rende rundt hele tiden og nakke folk,

Heh, jeg synes bare det er monster ringe mand.
Folk dør ikke af et DE skud i hovedet, grafikken er halvgrim, voiceacting
elendlig, Load tiderne absurde..
Det er da meget sjovt at man kan hive peden frem og pisse på alt, det er
bare ikke helt nok til at trække spillet.
Jeg ville gå postal af at spille postal fra start til slut.

--
Andreas Jeppesen

Fra : Jesper Andersen

Dato : 16-04-03 14:41

Jeg mente også Postal 2. Og jeg syntes stadig at det er for grineren....