Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Leica Digilux 1
Fra : Gert Dyrn

Dato : 16-04-03 00:30

Hej.

Har nogen gjort erfaringer med Leicas Digilux 1?

Er der nogen, der har et til salg, eller et godt forslag til, hvor det kan
købes for en billig penge?

Hilsen
Gert Dyrn

Fra : Leif Jensen

Dato : 16-04-03 03:37

"Gert Dyrn" <gert.dyrn@midtfyn.net> skrev i en meddelelse
> Hej.
>
> Har nogen gjort erfaringer med Leicas Digilux 1?

Nej, men jeg har læst utallige anmeldelser, kigget på en masse billeder og
de var alle ret kornede og det var årsag til at jeg i sin tid fravalgte
dette kamera.

> Er der nogen, der har et til salg, eller et godt forslag til, hvor det kan
> købes for en billig penge?

Lad være med at købe Digilux 1, medmindre du er mærke fetichist..

"Luffe"

Fra : Marek M

Dato : 16-04-03 08:12

Hej,
prøv at kigge på http://www.fotokritik.dk/ under "Kameraliste" find Leica.
Der er 12 billeder til at kigge på.

Hilsen Marek

Fra : Gert Dyrn

Dato : 18-04-03 16:42

Ok. Tak for svarene. Det ender jo nok med, at jeg hopper ombord i en Canon
G-model.