Riget på DVD fra Zentropa?
Fra : Richard Flamsholt

Dato : 15-04-03 22:45

For knap et år siden forlød det, at Zentropa selv ville udgive Riget på
DVD til efteråret. Det blev ikke rigtig til noget, men er der mon nogen
der ved, om de stadig har planer om det?

Zentropas egen barberede hjemmeside har intet at sige om planerne, eller
ret meget andet for den sags skyld.
--
Richard Flamsholt
richard@flamsholt.dk - www.richard.flamsholt.dk

Fra : ChriZ

Dato : 15-04-03 22:50

Det kunne da være lækkert med en Dansk udgivelse - og jeg ville da stå som
køber af den - men de må gerne udgive begge sæsoner...

den er jo udkommet i andre lande, du kan købe dem hos Axel Music:
http://www.axelmusic.dk/list?searchstring=riget

Christian

- Hvem er Åge?
[ http://www.hvemeraage.yum.dk/ ]

Fra : Brian Nielsen

Dato : 15-04-03 23:18

"ChriZ" <cns@FJERNosterbo-net.dk> skrev i en meddelelse
> den er jo udkommet i andre lande, du kan købe dem hos Axel Music:
> http://www.axelmusic.dk/list?searchstring=riget

Undlad at købe R2UK udgaven, da BBFC (britisk censur) har haft saksen
fremme.

/Brian

Fra : Rasmus Wulff Jensen

Dato : 16-04-03 01:15

Jeg er også klart købet af en evt. kommende riget-dvd

/Rasmus

PS.
Er der overhovedet annonceret noget om 3. del overhovedet vil blive lavet på
et tidspunkt (det kunne være så godt

Fra : Jens Thomsen

Dato : 16-04-03 07:38

> [...]

> DVD til efteråret. Det blev ikke rigtig til noget, men er der mon nogen
> der ved, om de stadig har planer om det?

Det håber jeg da. Spørgsmålet er så, om det er Zentropa alene, eller om de
har en af de danske videodistributører indenover. Jeg vil tro det sidste.
Jeg har bare ikke hørt andet end en udgivelsesdato i november - vel og mærke
november sidste år.

I sidste uge læste jeg også i et engelsksproget forum, at selskabet skulle
være på vej med Breaking the Waves på dvd?

--
MVH/ regards
Jens Thomsen

"Every party has a winner and a loser"

Fra : Gimle

Dato : 16-04-03 07:49

Jeg gad godt vide om de udsender Riget II (altså ikke del 2 af etteren, men
den rigtige II'er) på et tidspunkt, da jeg aldrig fik set den...

Fra : Jens Thomsen

Dato : 16-04-03 08:03

"Gimle" <gimleno1@stewiesminions.com> skrev i en meddelelse

> Jeg gad godt vide om de udsender Riget II (altså ikke del 2 af etteren,
men
> den rigtige II'er) på et tidspunkt, da jeg aldrig fik set den...

Det må man da håbe. Det er på tide. Den har aldrig været udsendt herhjemme.

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 16-04-03 08:01

On Wed, 16 Apr 2003 08:49:23 +0200, "Gimle"
<gimleno1@stewiesminions.com> wrote:

>Jeg gad godt vide om de udsender Riget II (altså ikke del 2 af etteren, men
>den rigtige II'er) på et tidspunkt, da jeg aldrig fik set den...
>

>"Richard Flamsholt" <richard@flamsholt.dk> wrote in message

Til gengæld kan de snart genses i biffen

Morten
morten@bowman.dk