MS Windows
briani 27239
Slette download begrænsning ?
Fra : Mads Jensen

Dato : 15-04-03 20:17

Hej

hvordan er det, at man fjerner den begrænsning, der er indbygget i IE 6, så
man kun kan højreklikke en gang og downloade sådan, ad gangen ?
tak for hjælpen

/mads

--
Mads Jensen
http://www.ddfr.dk

Fra : Poul Jensen

Dato : 15-04-03 21:15

Hvis man har en hurtig Internetopkobling og foretager mange downloads, så
har man stødt på det problem, at blandt andet IE6 kun tillader to samtidige
downloads ad gangen. Dette kan ændre på følgende måde :

Find: HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows
\CurrentVersion\Internet Settings

Opret her værdien MaxConnectionsPer1_0Server af REG_DWORD typen, og sæt den
til 19 heximalt (25 decimalt).

Opret samtidig værdien MaxConnectionsPerServer af REG_DWORD typen, og sæt
den til 19 heximalt (25 decimalt).

Dette giver muligheden for 25 samtidige downloads.

Genstart maskinen før ændringen er aktivt.

Fra : Madsen

Dato : 15-04-03 22:53

Mads Jensen skrev:

> hvordan er det, at man fjerner den begrænsning, der er indbygget i
> IE 6, så man kun kan højreklikke en gang og downloade sådan, ad
> gangen ?

Hent og kør denne fil:
<http://home18.inet.tele.dk/madsen/ie/flere_downloads.reg>

Madsen.

Fra : Mads Jensen

Dato : 16-04-03 09:28

Hej

> Hent og kør denne fil:
> <http://home18.inet.tele.dk/madsen/ie/flere_downloads.reg>

Sejt nok

/mads

Fra : Morten Brynjolf

Dato : 16-04-03 10:58

Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk> wrote in

> Hent og kør denne fil:
> <http://home18.inet.tele.dk/madsen/ie/flere_downloads.reg>

Takker. Den benyttede jeg mig også lige af.

Fra : Madsen

Dato : 16-04-03 13:02

Morten Brynjolf skrev:

> Takker.

Velbekom.

> Den benyttede jeg mig også lige af.

Filen laver den ændring som er beskrevet her:
<http://support.microsoft.com/?kbid=282402>

Madsen.