Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Soligor adapter
Fra : ThomasM

Dato : 15-04-03 19:53

Jeg leder efter et alternativ til Canons egen G3 objektiv adapter, og er på
www.billigefilm.dk stødt ind i en fra Soligor. Er der nogen der ved noget om
den og hvad den er lavet af? Ligeledes er der et sæt makrolinser - er de til
noget?

På forhånd tak

/Thomas

Fra : ThomasM

Dato : 15-04-03 19:54

...og jo, jeg er opmærksom på Lensmate, men jeg vil gerne købe i Danmark, så
med mindre nogen vil sælge deres Lensmate adapter...

Fra : Anders Houmark

Dato : 15-04-03 20:58

"ThomasM" <maarlundREMOVE@mail.dkTHIS> skrev i en meddelelse
> [...]

om
> den og hvad den er lavet af? Ligeledes er der et sæt makrolinser - er de

De er lavet af et metal, aluminium vil jeg tro.. Makrolinserne ved jeg intet
af..
Du kan se billeder af mine Soligor adaptere her:
http://www.andersh.dk/fotografering/grej.htm ...

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk