Kaizers Orchestra tour?
Fra : Troels

Dato : 15-04-03 19:18

Hej
Er der nogle tourrygter om Kaizers når nu de lige har udgivet Evig pint? Jeg
ved de spiller på Roskilde og Spot, men en lille koncert inden, ville ikke
være af vejen

/Troels

Fra : Jacob Nielsen

Dato : 16-04-03 12:31

"Troels" <tllund@[nof******spam]hotmail.com> wrote in message
> [...]
Jeg
> ved de spiller på Roskilde og Spot, men en lille koncert inden, ville ikke

Ikke hvad jeg ved af, men tror nu også de har travlt med at spille i Norge
før de rammer Roskilde og Spot..

Mvh. Jacob

Fra : Peter Henriksen

Dato : 17-04-03 23:09

Hej Troels.

Umiddelbart kom jeg i tanker om denne fra deres nyhedsarkiv, desværre
ved jeg ikke mere :

http://www.kaizers.no/index.php3?ID=Nyheter&ID2=Vis&counter=243

"For å fyre opp nabofolket kommer Kaizers nok en gang til å vende
nesen mot Danmark. I slutten av mai går turen over Skagerrak med M/S
Kronprinsesse Ragnhild.

Målet er å gjøre unna noen spillejobber på sentrale plasser i
pannekakelandet. Hvor og når? Det kommer vi tilbake med informasjon om
senere."

On Tue, 15 Apr 2003 20:18:01 +0200, "Troels"

Mvh

Peter Henriksen

Fra : Troels

Dato : 18-04-03 12:16

> [...]
>
> Målet er å gjøre unna noen spillejobber på sentrale plasser i
> pannekakelandet. Hvor og når? Det kommer vi tilbake med informasjon om

Pannekakelandet *lol* Men hvor er der længe til maj. Når men så kan man
jo gå og se frem til det.

Mange tak

/Troels

Fra : Roomx