Bundkort til Pentium3 (Socket 370)
Fra : Anders Jacobsen

Dato : 15-04-03 16:39

Jeg skal have fat i et nyt bundkort til en Pentium3 CPU, og har tænkt lidt
på et Chaintech 6VIA5T.
Er der nogen andre kort man skal kigge på før man bestemmer sig?

Kravene er:
Socket 370
2 SD-Ram slots
1 AGP slot
2 PCI slots
Under 750 kroner

Mvh. Anders Jacobsen

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 15-04-03 18:10

Anders Jacobsen wrote:
> [...]
> lidt på et Chaintech 6VIA5T.
> Er der nogen andre kort man skal kigge på før man bestemmer sig?

Jeg har et Asus CUV4X-E siddende i min pc nr. 2 med en PIII733 cpu.
Det kører stabilt og var nemt at få til at virke.
Den er dog steget meget i pris siden jeg købte det...
pt 720 kr uden fragt så umiddelbart ville jeg mene at Chaintech kortet er et
bedre køb

/Henrik