Overføre data fra en side til en anden
Fra : Fuhlendorf

Dato : 15-04-03 14:07

I forbindelse med udarbejdelse af en hjemmeside er følgende problem opstået.

Når man indtaster værdier i en formular er det muligt f.eks. at sende dem
til en mail adresse eller gemme dem i en fil. Jeg vil gerne sende de
indtastede oplysninger videre til en ny side, hvor brugeren så kan indtaste
yderlige informationer, hvorefter de så sendes til en mail adresse.

Mit problem er så at jeg ikke kan få værdierne fra side et til side to
hvorfra jeg så vil sende dem.

Jeg anvender i øvrigt FP2002.

/René

Fra : Michael Korsgaard

Dato : 15-04-03 16:07

Lær noget PHP og MySQL

Michael

Fra : Arne H.Wilstrup

Dato : 15-04-03 19:35

Hvorfor ikke foreslå ham at lære noget om asp, .asp, .net, xhtml, xml,
cgi-script, java, jscript, javascirpt etc.?

Du kunne også foreslå ham at lære noget kinesisk, finsk eller russisk - for
det har lige så lidt med denne gruppe at gøre som det, du foreslår.

Denne gruppe er til folk, der arbejder med FrontPage - det indebærer at det
er hovedtemaet -at foreslå at man lærer noget andet, kan være relevant i
mange sammenhænge, men næppe i denne gruppe. Her er det for at finde
løsninger på FrontPage-problemer.

Dit svar er lige så brugbart som den person, der bad om hjælp til et
FP-problem og fik svaret: gå over til Dreamweaver.

"Undskyld, hr. mekaniker - jeg har vrøvl med min folkevogn" - mekanikeren:
"køb en Mercedes!".

--
ahw

Fra : Bent Andersen

Dato : 15-04-03 21:06

> "Undskyld, hr. mekaniker - jeg har vrøvl med min folkevogn" - mekanikeren:
> "køb en Mercedes!".

HA, ta' den Michael Korsgaard
Manden har jo ret. Vi er nogen der spørger her for at få et ordentlig svar.

Bent
www.t-shirtshop.dk