MS Windows
briani 27239
Ingen lyd ???
Fra : Kenneth Rotbøll

Dato : 15-04-03 13:52

Hejsa.

Jeg har en lidt ældre PC med Windows 98´ og af en eller anden årsag er
lyden forsvundet? Er der nogen ideér til hvordan jeg får den igen, er
det et spørsgmål om at jeg skal installere en driver eller er der en
funktion der gør jeg kan slå det til eller fra et sted?

På forhand tak for hjælpen.

Kenneth.

Fra : Jakob Baunsgaard

Dato : 15-04-03 16:57

"Kenneth Rotbøll" <rotboell@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det et spørsgmål om at jeg skal installere en driver eller er der en
> funktion der gør jeg kan slå det til eller fra et sted?

Hvis lyden er forsvundet "ud i den blå luft" tyder det på at du har slukket
for lyden. Du kan tænde og slukke for lyden under kontrolpanel - lyd og
lydenheder.
Hvis du vil tjekke at dit lydkort er installeret korrekt, kan du se det
under enhedshåndtering (kontrolpanel - system - faneblad enhedshåndtering)
Er det ikke det, skal du bruge ny driver.

Jakob.