Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Forskel på alm. CF RAM og ULTRA CF RAM?
Fra : Ukendt

Dato : 15-04-03 12:47

Jeg skal købe 256 MB Compact Flash RAM. Nu kan jeg se, at der er CF RAM med
forskellige hastigheder (og til forskellig pris).
Hvad er forskellen i praksis? Kan jeg for eksempel tage billeder hurtigere
efter hinanden med hurtigere RAM?
Prisforskellen er ca. 150 kr. (Billigefilm.dk). Er det pengene værd?
(Kameraet er et Canon A70)

Hilsen Jens

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 15-04-03 16:28

In news:3e9bf144$0$4343$ba624c82@nntp03.dk.telia.net ,
Danne <.> typed:
> [...]
> hurtigere efter hinanden med hurtigere RAM?
> Prisforskellen er ca. 150 kr. (Billigefilm.dk). Er det pengene værd?

Se evt i denne tråd: news:b79q5r$25se$1@jarjarbinks.mobilixnet.dk
der er skrevet lidt om det samme

--
/ Bjarke