N3210 - display
Fra : J W Nielsen

Dato : 22-03-01 21:44

Hej !
Min søn kommer og viser mig, at hans 3210 mangler nederste fjerdedel af
displayet - det er blankt.
Ved nærmere undersøgelse, kan jeg se, at displayet er revnet ca. midtpå !
Et kig på T Hansen viser, at man kan købe et nyt display for kr. 298,00 !
Fås det billigere ?
Har nogen prøvet at skifte displayet - hvordan gør man - umiddelbart er der
jo ingen skruer mm ???

Jørgen Wulff Nielsen
jwulff@post.tele.dk

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 22-03-01 22:01

J W Nielsen skrev:

>Min søn kommer og viser mig, at hans 3210 mangler nederste fjerdedel af
>displayet - det er blankt.

>Et kig på T Hansen viser, at man kan købe et nyt display for kr. 298,00 !
>Fås det billigere ?

Tja, jeg købte en ødelagt, brugt telefon, hvor displayet var OK.

>Har nogen prøvet at skifte displayet

Ja.

>- hvordan gør man - umiddelbart er der
>jo ingen skruer mm ???

Øhh, jo :) Men du skal bruge en speciel skruetrækker. En Torx T6.
--
venligst
/Lasse

Tjen penge på din hjemmeside: http://tjenpenge.com/

Fra : N/A

Dato : 23-03-01 13:49

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 23-03-01 13:49

http://www.cell-tech.co.uk/

Fra : Lasse Laursen

Dato : 23-03-01 13:53

Det er ikke ret svært.
Jeg kan da godt sætte displayet i, hvis du vil....

Venlig hilsen Lasse Laursen
Webmaster@easysms.dk

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 23-03-01 15:07

Jeg har et ekstra display liggende hvis det var noget.

Pris. 200 kr. incl. porto.

/Mikael

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 23-03-01 15:08

Jeg kan også sætte det i for samme pris, bare du betaler porto frem og tilbage
for telefonen.

Jeg bor i Arløse på vestsjælland.

/Mikael