dejligt!!
Fra : Gitte Jæger Lock

Dato : 22-03-01 21:57

Hejsa
Freja er netop spadseret hen til Laban som lå og slumrede på sengen. I
øjeblikket er han ved at vaske hendes ansigt og hals...de er bare så
søde sammen!!!
Tidligere i dag, da Freja ikke ville lade ham ligge hos sig i sofaen, så
reagerede Laban blot kærligt ved at give hende en god vask...han plejer
ellers umiddelbart at reagere på en afvisning med...en afklapsning til
den lille dame. Nu sker det oftere og oftere at han vasker hende, og til
tider vasker hun lige hans ører lidt også *S* Forleden dag lå de desuden
helt tæt i sengen også!
Jeg havde ellers regnet med, at der ligefrem kunne gå år før de evt.
begyndte at vise hinanden omsorg på den måde. Det her er bare super,
super-dejligt at se på.......to katte er ikke bare bedre end een, - to
katte er perfekt!!!
- Gitte

Fra : Helle Andersen

Dato : 22-03-01 22:55

"Gitte Jæger Lock" <gjlo98@hum.auc.dk> skrev i en meddelelse news:3ABA6705.1372F9E3@hum.auc.dk...
> [...]
> begyndte at vise hinanden omsorg på den måde. Det her er bare super,
> super-dejligt at se på.......to katte er ikke bare bedre end een, - to

Dejligt Ka' du huske, hvor nervøs du var i starten
for, at det ikke gik ? *smil*
--
Hilsen Helle
I had to get rid of my husband. The cat was allergic.

Fra : Gitte Jæger Lock

Dato : 22-03-01 23:30

Helle Andersen wrote:

> Dejligt Ka' du huske, hvor nervøs du var i starten
> for, at det ikke gik ? *smil*

jaaa....uha, det var også lidt af en satsning syntes jeg...sådan en pænt uerfaren katteejer som mig,
og så to voksne katte. Men kattene lader jo til at være store diplomater ... imponerende tilgang de
har til sådan noget .... især Laban, som har taget det helt roligt, at Freja faktisk har kradset ham
i ansigtet nogle gange, så der ligefrem er skrammer under pelsen. Det er alligevel ham, der vasker
hende og giver hende chancen for lidt nærvær og hygge hele tiden.
- Gitte

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 23-03-01 05:45

jamen skønt ;))

Kan du så ikke lige overbevise min udlejer om at det er bedst med 2 misser i
stedet for kun en ;))
Jeg husker i stil med Helle også dine bekymringer og glæder mig over at det
er gået så hurtigt for dem at blive vaskevenner, ham Laban må være et fund
for husfred..;))

En rigtig stor nussetur til begge

--
Med venlig hilsen & miauu