Linksys Standard Router fra TDC Internet
Fra : Michael Munk Larsen

Dato : 15-04-03 09:43

Daw Alle

Hmm... En af mine venner kan sende filer over MSN Messenger. Vi har den
samme router, ingen firewall, samme porte åbne osv.
Nogen der ved hvad problemet er eller er det bare Messenger der er noget pis
hos nogle og genialt hos andre?

Mvh Michael Munk Larsen

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 15-04-03 10:13

Michael Munk Larsen wrote:
> [...]
> samme router, ingen firewall, samme porte åbne osv.
> Nogen der ved hvad problemet er eller er det bare Messenger der er noget pis

Messenger er generelt noget knapt-så-godt pr. design for nu ikke lige
direkte at bruge dine egne ord

Hvordan ser det ud med uPNP-opsætningen jeres maskiner og routere imellem?

--
Mvh. / Best regards,
Steen Suder      <http://www.suder.dk/>

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 15-04-03 16:37

In dk.edb.netvaerk, Michael Munk Larsen <michael-ml@mail.dk> says...

> er det bare Messenger der er noget pis

Ja.

[Bevidst quotefuck]

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Martin Bilgrav

Dato : 15-04-03 19:46

har I begge samme versionsnummer på MSG ?

Fra : Tommy Nielsen

Dato : 15-04-03 19:52

Hej
Prøv at lægge firmware version 1.42.6 fra Mar.11-2002, den firmware virker
her, de nye ver. virker ikke for
godt med uPnP.

Mvh
Tommy

Fra : Stefan Dam

Dato : 21-04-03 21:59

jeg har lige hentet nyeste firmware idag samt den nyeste msn og nu kører det
perfekt her har ellers prøvet en masse de sidste dage uden held men det var
løsningen her

--
MVH Stefan
husk at rette min mail adr ved direkte svar