Toca Race Driver
Fra : Rene Juulsgård

Dato : 15-04-03 07:47

Har lige instaleret dette spil. Det går fint nok indtil den skal loade en
bane, så genstarter den maskinen. Nogen der ved hvorfor???

Fra : klander

Dato : 15-04-03 08:21

"Rene Juulsgård" <lisa@madsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Har lige instaleret dette spil. Det går fint nok indtil den skal loade en
> bane, så genstarter den maskinen. Nogen der ved hvorfor???

Hej

Nej det er umuligt når du ikke fortæller mere,
Hvad består din pc af, det hele ???
også driver til grafikkort

Kurt

Fra : Rene Juulsgård

Dato : 15-04-03 08:41

"klander" <klander@pc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> >
> Hej
>
> Nej det er umuligt når du ikke fortæller mere,

AMD Thunderbird 1200 mhz
SL-75kv+/jv Series Mainboard
GeForce 4 Ti 4400 128 mb ram
512 mb ram

Det er ikke den vildeste maskine men jeg har ikke problemer med andre spil.
Battlefield og sådane spil der har skabt en del problemer herinde har kørt
fint.
Jeg har prøv med nye driver til grafikkortet men uden held.