Klaus og Tjenerne i Godaften Danmark
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 15-04-03 05:42

DO YOU STILL REMEMBER

Så er det jo i aften, tirsdag kl. 18.25 at Klaus og Tjenerne kommer i
"Godaften Dannevang" på Tv 2. Der bliver lidt sniksnakkeri i forbindelse med
udvivelsen af deres "det var dengang cd" med en ordenlig omgang "På slaget
tolv-musik". Jo, det er en vældig trend (mode) der her er sparket igang.
Brødrene Olsen lavede jo også en "Songs-cd". Den får ikke for lidt i disse
"tilbage til den traditionelle stil-år".

Klaus og Tjernerne er forøvrigt nr. 1 på Dansktoppen og det er igen igen
igen igen igen deres "Første lille trin".
Den er godt nok blevet en rigtig hit-basker, som folk har taget til sig. Men
det er så`n mere dansktop. Det er deres cd sådan set også, hvis man da kan
kalde det sådan når der synges på engelsk.

Hilsen Åge

Fra : Dopedog

Dato : 15-04-03 11:05

> [...]
> det er så`n mere dansktop. Det er deres cd sådan set også, hvis man da kan
> kalde det sådan når der synges på engelsk.

Hvem ?

Fra : Pulven

Dato : 15-04-03 11:19

On Tue, 15 Apr 2003 06:42:22 +0200, "Åge Halldorsson"
<halldorsson@post.tele.dk> wrote:

> [...]
>det er så`n mere dansktop. Det er deres cd sådan set også, hvis man da kan
>kalde det sådan når der synges på engelsk.

hvem pokker er klaus og tjenerne? og det program du omtaler som
godaften danevang, er det ikke det som hedder "godaften danmark"?

jeg tror vist du lever i din egen lille verden.

mvh mads
www.borchersen.dk

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 15-04-03 12:27

Pulven wrote:

> hvem pokker er klaus og tjenerne? og det program du omtaler som
> godaften danevang, er det ikke det som hedder "godaften
> danmark"?
>
> jeg tror vist du lever i din egen lille verden.

Hehe.. Jeg har vist kun hørt om
Ole Bendt og Drengene..

--
Vh. Henrik Sørensen
OE-QuoteFix - Et Outlook Express must -

Fra : Erik Graversen

Dato : 15-04-03 19:23

"Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> skrev i en meddelelse news:3e9b8d68$0$52103$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> Den får ikke for lidt i disse "tilbage til den traditionelle stil-år".

Hvordan fanden kan en der ikke kan kende forskæld på 3/4 og 4/4 takt
udtale sig om det

--

RYGESTOP UDEN STRESS:
http://home1.stofanet.dk/erikgr/